Převádíme studijní materiály z Courseware do LMS Moodle
Praktický průvodce převodem studijních materiálů
Moderní prezentace v Canvě pro úplné začátečníky
Vytvářejte poutavé a graficky zajímavé prezentace
Agrese, agresivní chování a práce s ním
Jak pracovat s agresivním jedincem?
Amok. Základní zásady chování v případě útoku šíleného střelce
Bezpečnostní školení pro zaměstnance a zaměstnankyně
Praktické využití generativní AI
Praktický workshop, kde si vyzkoušíte různé nástroje využívající AI
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím
Informační systémy na ZČU pro studenty
Seznamte se s nejdůležitějšími informačními systémy provozovanými na ZČU.
Skupinová práce studentů v distanční a kombinované formě studia
on-line kurz se synchronní i asynchronní částí
Efektivní využití umělé inteligence v kombinovaném a distančním studiu
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KBS
Oživte svůj kurz v LMS Moodle pomocí multimediálních prvků
Komunikace fakult a univerzit s využitím sociálních médií
Jak se české univerzity prezentují na Facebooku?
Efektivní komunikace při práci studentů ve virtuálních mezinárodních týmech
Jak zařídit, aby učení studentů bylo aktivní?
“Raut” vyučovacích metod pro vysokoškolského učitele
Jak na obsah pro sociální sítě
ChatGPT prakticky
Interaktivní workshop zaměřený na oblast AI
Předcházení studijní neúspěšnosti v distanční a kombinované formě studia
Studijní (ne)úspěšnost na vysokých školách
Komenský v krabičce: aktivizační metody ve výuce
Seznamte se s metodikou práce s tzv. ámoskami.
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KAR
Oživte svůj kurz v LMS Moodle pomocí multimediálních prvků
Školení odborné způsobilosti v elektrotechnice dle NV 194/2022 Sb.
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO)
Naučte se vytvářet kurzy v LMS Moodle a posuňte tak své pedagogické schopnosti na novou úroveň.
Tvorba kurzů v LMS Moodle pro FF KGS
Naučte se vytvářet kurzy v LMS Moodle a posuňte tak své pedagogické schopnosti na novou úroveň.
Studium pro asistenty pedagoga
Jak využít AI ve vzdělávání na vysoké škole
Formativní hodnocení – kritéria a formativně hodnoticí výroky
Klíčové myšlenky a principy formativního hodnocení
Jak si udělat plán semestru a připravit jednotlivé lekce, aby to dávalo smysl?
Přijďte si naplánovat semestr tak, aby vše fungovalo
Jak aktivizovat studující skrz volbu metod a zpětnou vazbu?
Pedagogická komunikace jako prostředek pro aktivizaci studujících
Úvod do nenásilné komunikace
Rozšiřte své komunikační schopnosti o principy nenásilné komunikace
Kurz keramiky z válečků
Systémy pro elektronickou podporu výuky na ZČU
Úprava fotografií v online editoru
Stisknutím spouště pořízení fotografie rozhodně nekončí…
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky
Oživte svůj kurz v LMS Moodle pomocí multimediálních prvků
Mikrocertifikáty a flexibilní formy celoživotního vzdělávání
Jaké jsou výhody a nevýhody jednotlivých forem celoživotního vzdělávání?
Fotografování portrétu
Fotografování portrétu v přirozeném světle i s pomocí trvalého světla
Formy blended learningu a hybridní výuky
Seznamte se s různými formami blended learningu a hybridní výuky
Microsoft 365 a Microsoft Teams pro začátečníky
Microsoft 365 a Microsoft Teams pro mírně pokročilé
S mikroskopem za dobrodružstvím buněk (pro učitele)
Praktická biologie a geologie v terénu (pro učitele)
Moderní možnosti terénní výuky geografie a zeměpisných exkurzí (pro učitele)
Aktuální geografická témata ve škole i za školou (pro učitele)
„Aktuální přístupy k didaktice sexuální výchovy” pro učitele fakultních ZŠ
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím (pro učitele)
Kurz pro nové zaměstnance ZČU
Zorientujte se na ZČU!
Informační systémy na ZČU
Seznamte se s nejdůležitějšími informačními systémy provozovanými na ZČU.
Jak otestovat studenty v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO)
Využívejte snadno LMS Moodle k testování studentů
Základy fotografování mobilním telefonem
I pomocí chytrého telefonu můžete pořídit krásné fotografie