|
Ovládněte Moodle: jak na efektivní výukové materiály v humanitních a zdravotnických oborech |
prezenční workshop (3 hod) |
05/06/2024 |
|
Ovládněte Moodle: jak na efektivní výukové materiály v technických oborech |
prezenční workshop (3 hod) |
31/05/2024 |
|
Aktivní naslouchání jako součást výbavy úspěšného pedagoga |
prezenční workshop (3 hod) |
17/05/2024 |
|
Využití artefaktů populární kultury ve výuce |
prezenční workshop (2,5 hod) |
24/05/2024 |
|
Agrese, agresivní chování a práce s ním |
prezenční kurz (3 hod) |
07/05/2024 |
|
Amok. Základní zásady chování v případě útoku šíleného střelce |
prezenční (2 hod) |
06/02/2024 |
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím |
|
|
|
Informační systémy na ZČU pro studenty |
on-line samostudium (rozsah 3 hod) |
15/10/2023 |
|
Efektivní využití umělé inteligence v kombinovaném a distančním studiu |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
29/01/2024 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KBS |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
15/12/2023 |
|
Komunikace fakult a univerzit s využitím sociálních médií |
prezenční seminář (1,5 hod) |
04/12/2023 |
|
Efektivní komunikace při práci studentů ve virtuálních mezinárodních týmech |
kombinovaný kurz (prezenční setkání 3 hod + online samostudium) |
01/03/2024 |
|
Jak zařídit, aby učení studentů bylo aktivní? |
prezenční kurz (3 hod) |
28/11/2023 |
|
“Raut” vyučovacích metod pro vysokoškolského učitele |
prezenční kurz (3 hod) |
27/11/2023 |
|
ChatGPT prakticky |
prezenční kurz (3 hod) |
24/10/2023 |
|
Předcházení studijní neúspěšnosti v distanční a kombinované formě studia |
kombinovaný kurz (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
25/01/2024 |
|
Komenský v krabičce: aktivizační metody ve výuce |
|
26/01/2024 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KAR |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
24/11/2023 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
13/03/2024 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle pro FF KGS |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
04/09/2023 |
|
Studium pro asistenty pedagoga |
|
|
|
Jak využít AI ve vzdělávání na vysoké škole |
prezenční kurz (2 hod) |
21/06/2023 |
|
Formativní hodnocení – kritéria a formativně hodnoticí výroky |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Klíčové myšlenky a principy formativního hodnocení |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Jak si udělat plán semestru a připravit jednotlivé lekce, aby to dávalo smysl? |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Jak aktivizovat studující skrz volbu metod a zpětnou vazbu? |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Úvod do nenásilné komunikace |
prezenční kurz |
|
|
Systémy pro elektronickou podporu výuky na ZČU |
on-line samostudium |
30/03/2023 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
19/03/2024 |
|
Mikrocertifikáty a flexibilní formy celoživotního vzdělávání |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
15/01/2024 |
|
Formy blended learningu a hybridní výuky |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
|
|
S mikroskopem za dobrodružstvím buněk (pro učitele) |
|
|
|
Praktická biologie a geologie v terénu (pro učitele) |
|
|
|
Moderní možnosti terénní výuky geografie a zeměpisných exkurzí (pro učitele) |
|
|
|
Aktuální geografická témata ve škole i za školou (pro učitele) |
|
|
|
„Aktuální přístupy k didaktice sexuální výchovy” pro učitele fakultních ZŠ |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím (pro učitele) |
|
|
|
Informační systémy na ZČU |
on-line samostudium (rozsah 3 hod) |
06/03/2023 |
|
Jak otestovat studenty v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Prezenční setkání (3 hodiny) |
|
|
Základy fotografování mobilním telefonem |
Prezenční kurz, 4hod |
18/04/2024 |
|
Školení obsluh pracovních plošin |
1,5 hodiny |
|
|
Kurz vodní turistiky pro veřejnost, pedagogickou veřejnost a studenty ZČU (zahraniční řeky) |
|
|
|
Kurz vodní turistiky pro pedagogickou veřejnost a studenty ZČU (české řeky) |
|
|
|
Kurz vodní záchrany |
|
|
|
Nové internetové „vychytávky“ ve světě výuky NJ II – webinář |
|
|
|
Nové internetové „vychytávky“ ve světě výuky NJ – webinář |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím – webinář (pro učitele) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím II (pro učitele) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím II – webinář (pro studenty) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím II (pro studenty) |
|
|