Otevřené on-line kurzy pro veřejnost

All Kurzy podle oboru Kurzy podle pracovišť Projekty Kurzy podle formy Kurzy podle účastníků Fakulta aplikovaných věd Projekt - HR AWARD mezisektorové a mezioborové spolupráce ZČU Kurzy pro doktorandy Projekt - Konstruktivismus v praxi vysokých škol Rektorát Projekt - Podpora kvality dalšího vzdělávání v Plzeňském kraji CIV Otevřené on-line kurzy v projektu NPO Chci studenty testovat a hodnotit na dálku Zvyšování kvality interních grantových schémat na ZČU Projekt - Zvýšení kvality a rozšíření nabídky UCV ZČU v Plzni v oblasti dalšího vzdělávání kurzy AI Kurzy pro nové pracovníky ZČU PR VŠ pedagogika otevřené kurzy Administrativa Akcelerace transferu poznatků Personalistika a HR Hybridní forma Projekt - Modulární systém vzdělávání zaměstnanců ZČU PR zástupci VŠ pedagogika prezenční Zdravotnictví Ekonomie Právo a veřejná správa VŠ pedagogika online Chci vytvořit multimediální studijní materiály Nouzová distanční výuka Odbor Transfer technologií BOZP Ústav jazykové přípravy Rozvoj kapacit a prostředí pro posílení mezinárodní Odbor lidských zdrojů Kurzy pro vzdělavatele dospělých Společenské vědy Kultura a umění Filologie VŠ pedagogika přehled VŠ pedagogika kombinovaná Otevřené on-line kurzy pro zaměstnance ZČU Kurzy popularizace vědy Věda výzkum Projekt - Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky ESF II projekt Západočeské univerzity v Plzni On-line Přírodní vědy Psychologie Oddělení rozvoje a vzdělávání zaměstnanců Technické vědy Otevřené on-line kurzy pro veřejnost Kombinovaná forma Portfolio VŠ pedagogika Projekt - ESF projekt Západočeské univerzity v Plzni E-learning Pedagogika Kurzy pro veřejnost Fakulta pedagogická Prezenční forma Oddělení CŽV Kurzy pro zaměstnance ZČU
ID Jméno kurzu Délka kurzu Datum začátku
Němčinář v jazykové a didaktické kondici
Osvěžení jazykových kompetencí pro učitele němčiny 24 hodin výuka přímá
Konverzační kurz s rodilým mluvčím 20 hodin výuka přímá
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ II – webinář
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ – webinář 4 hodiny výuka přímá
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ
Vybrané kapitoly z anglické gramatiky
GIS v hodinách zeměpisu
Jak vytvářet výukové materiály pro žáky-cizince (Čeština jako cizí jazyk) 6 hodin výuka přímá
Čeština pro cizince – specifika výuky dětí (Čeština jako cizí jazyk) 12 hodin výuka přímá
Výuka řečových dovedností v češtině pro cizince (Čeština jako cizí jazyk)
Problematika výuky české gramatiky pro cizince (Čeština jako cizí jazyk)
Filmová a audiovizuální výchova 18 hodin výuka přímá
Mediální pedagogika
Vývojové tendence výtvarného umění 20. století v komparaci s hudbou a literaturou 24 hodin výuka přímá
Práce tutora v LMS Moodle 10 hodin on-line samostudia
3174 Manipulace a ovlivňování jazykem E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
3194 Kurz tvorby automaticky čtených učebních pomůcek (AČUP) v systému ARET E-learning, podrobné informace a přihlášky: Ing. Zbyněk Zajíc, Ph.D., Katedra kybernetiky Fakulty aplikovaných věd ZČU +420 37763 2561 zzajic@ntis.zcu.cz
2349 Marketing a prodejní dovednosti pro vzdělavatele E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
3170 Kvalita v dalším vzdělávání E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
3168 Komunikativní dovednosti pro práci s účastníky dalšího vzdělávání E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
3175 Metodické minimum pro organizátory kurzů dalšího vzdělávání E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
3181 Přehled výukových metod ve vzdělávání dospělých E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2743 Finanční minimum pro každého E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2739 Rétorika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2742 Google nástroje – otevřený kurz E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2740 Příprava na pracovní pohovor E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
3190 Volně dostupné nástroje pro zpracování multimédií E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
3189 Tvorba e-learningových studijních opor pro programy dalšího vzdělávání E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2741 Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2775 Android – programování v MIT App Inventoru E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2774 Bádáme na ZŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2769 Bádáme v kroužku informatiky na SŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2776 Bádáme v kroužku elektrotechniky na SŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2773 Bádáme v kroužku biologie na SŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2771 Bádáme v kroužku fyziky na SŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2770 Bádáme v kroužku chemie na SŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2747 Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – fyzika, chemie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2746 Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – geografie, biologie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2745 Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – informatika, matematika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2750 Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – fyzika, chemie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2748 Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – informatika, matematika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2749 Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – geografie, biologie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2764 Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – chemie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2766 Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – fyzika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2763 Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – informatika, matematika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2765 Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – geografie, biologie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2768 Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – fyzika, chemie, biologie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2767 Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – informatika, matematika, geografie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2759 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – chemie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli