Přírodní vědy

All Kurzy podle oboru Kurzy podle pracovišť Projekty Kurzy podle formy Kurzy podle účastníků Fakulta aplikovaných věd Projekt - HR AWARD mezisektorové a mezioborové spolupráce ZČU Kurzy pro doktorandy Projekt - Konstruktivismus v praxi vysokých škol Rektorát Projekt - Podpora kvality dalšího vzdělávání v Plzeňském kraji CIV Otevřené on-line kurzy v projektu NPO Chci studenty testovat a hodnotit na dálku Zvyšování kvality interních grantových schémat na ZČU Projekt - Zvýšení kvality a rozšíření nabídky UCV ZČU v Plzni v oblasti dalšího vzdělávání kurzy AI Kurzy pro nové pracovníky ZČU PR VŠ pedagogika otevřené kurzy Administrativa Akcelerace transferu poznatků Personalistika a HR Hybridní forma Projekt - Modulární systém vzdělávání zaměstnanců ZČU PR zástupci VŠ pedagogika prezenční Zdravotnictví Ekonomie Právo a veřejná správa VŠ pedagogika online Chci vytvořit multimediální studijní materiály Nouzová distanční výuka Odbor Transfer technologií BOZP Ústav jazykové přípravy Rozvoj kapacit a prostředí pro posílení mezinárodní Odbor lidských zdrojů Kurzy pro vzdělavatele dospělých Společenské vědy Kultura a umění Filologie VŠ pedagogika přehled VŠ pedagogika kombinovaná Otevřené on-line kurzy pro zaměstnance ZČU Kurzy popularizace vědy Věda výzkum Projekt - Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky ESF II projekt Západočeské univerzity v Plzni On-line Přírodní vědy Psychologie Oddělení rozvoje a vzdělávání zaměstnanců Technické vědy Otevřené on-line kurzy pro veřejnost Kombinovaná forma Portfolio VŠ pedagogika Projekt - ESF projekt Západočeské univerzity v Plzni E-learning Pedagogika Kurzy pro veřejnost Fakulta pedagogická Prezenční forma Oddělení CŽV Kurzy pro zaměstnance ZČU
ID Jméno kurzu Délka kurzu Datum začátku
Moderní poznatky ve fyzice
Den učitelů chemie
Astrobiologie
Výživa v edukaci a psychologie výživy 100 hodin výuka přímá
Experimenty ve výuce fyziky II 4 hodiny výuka přímá
Experimenty ve výuce fyziky I 4 hodiny výuka přímá
Astronomie 1 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky 4 hodiny výuka přímá
Astronomie 3 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky 4 hodiny výuka přímá
Astronomie 2 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky 4 hodiny výuka přímá
Geografické fenomény vybraných regionů a jejich Wow efekt a Aha efekt
GIS v hodinách zeměpisu
2774 Bádáme na ZŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2773 Bádáme v kroužku biologie na SŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2771 Bádáme v kroužku fyziky na SŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2770 Bádáme v kroužku chemie na SŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2747 Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – fyzika, chemie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2746 Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – geografie, biologie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2745 Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – informatika, matematika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2750 Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – fyzika, chemie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2748 Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – informatika, matematika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2749 Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – geografie, biologie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2764 Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – chemie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2766 Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – fyzika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2763 Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – informatika, matematika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2765 Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – geografie, biologie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2768 Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – fyzika, chemie, biologie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2767 Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – informatika, matematika, geografie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2759 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – chemie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2761 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – fyzika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2757 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – matematika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2760 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – geografie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2762 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – biologie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2753 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – chemie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2755 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – fyzika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2751 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – matematika E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2754 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – geografie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2756 Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – biologie E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli
2772 Bádáme v kroužku ekologie na SŠ E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli