All
Kurzy podle oboru Kurzy podle pracovišť Projekty Kurzy podle formy Kurzy podle účastníků Fakulta aplikovaných věd Projekt - HR AWARD mezisektorové a mezioborové spolupráce ZČU Kurzy pro doktorandy Projekt - Konstruktivismus v praxi vysokých škol Rektorát Projekt - Podpora kvality dalšího vzdělávání v Plzeňském kraji CIV Otevřené on-line kurzy v projektu NPO Chci studenty testovat a hodnotit na dálku Zvyšování kvality interních grantových schémat na ZČU Projekt - Zvýšení kvality a rozšíření nabídky UCV ZČU v Plzni v oblasti dalšího vzdělávání kurzy AI Kurzy pro nové pracovníky ZČU PR VŠ pedagogika otevřené kurzy Administrativa Akcelerace transferu poznatků Personalistika a HR Hybridní forma Projekt - Modulární systém vzdělávání zaměstnanců ZČU PR zástupci VŠ pedagogika prezenční Zdravotnictví Ekonomie Právo a veřejná správa VŠ pedagogika online Chci vytvořit multimediální studijní materiály Nouzová distanční výuka Odbor Transfer technologií BOZP Ústav jazykové přípravy Rozvoj kapacit a prostředí pro posílení mezinárodní Odbor lidských zdrojů Kurzy pro vzdělavatele dospělých Společenské vědy Kultura a umění Filologie VŠ pedagogika přehled VŠ pedagogika kombinovaná Otevřené on-line kurzy pro zaměstnance ZČU Kurzy popularizace vědy Věda výzkum Projekt - Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky ESF II projekt Západočeské univerzity v Plzni On-line Přírodní vědy Psychologie Oddělení rozvoje a vzdělávání zaměstnanců Technické vědy Otevřené on-line kurzy pro veřejnost Kombinovaná forma Portfolio VŠ pedagogika Projekt - ESF projekt Západočeské univerzity v Plzni E-learning Pedagogika Kurzy pro veřejnost Fakulta pedagogická Prezenční forma Oddělení CŽV Kurzy pro zaměstnance ZČU
ID | Jméno kurzu | Délka kurzu | Datum začátku |
---|---|---|---|
Aktivní naslouchání jako součást výbavy úspěšného pedagoga | prezenční workshop (3 hod) | 17/05/2024 | |
Agrese, agresivní chování a práce s ním | prezenční kurz (3 hod) | 07/05/2024 | |
Úvod do nenásilné komunikace | prezenční kurz | ||
Kurz forenzní psychologie II – Forenzně psychologické postupy | |||
Průvodce nadaného žáka | |||
Jak konečně dostát předsevzetím | jednodenní prezenční kurz (2 hodiny) | ||
Praktická tvorba myšlenkových map | jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) | ||
Komunikace a asertivita ve vztahu k předcházení a řešení konfliktů na VŠ | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) | 22/01/2024 | |
Prevence syndromu vyhoření | jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) | 19/04/2024 | |
Proč věříme nesmyslům a těžko měníme názor | Prezenční, jednodenní kurz (3 hodiny) | ||
Work-life balance | 3 hodiny | ||
Podávání a přijímání kritiky v procesu výuky | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) | ||
Lektorské kompetence pro VŠ pedagogy | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) | ||
Emoční inteligence a práce s emocemi | prezenční kurz, 3 hodiny | 09/01/2024 | |
Rozvoj paměťových technik (nejen) pro VŠ pedagogy | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) | ||
Základy nenásilné komunikace | prezenční setkání, 3 hodiny | 04/10/2023 | |
Psychologie umění žít | |||
Forenzní psychologie 2-Forenzně psychologické postupy | 60 hodin výuka přímá | ||
Arteterapie a muzikoterapie | 175 hodin výuka přímá | ||
Výživa v edukaci a psychologie výživy | |||
Výživa v edukaci a psychologie výživy | 100 hodin výuka přímá | ||
Myšlenkové mapy a jejich použití v praxi | jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) | ||
Kreativní myšlení a práce s informacemi | Prezenční, 3 hodiny | ||
Základy psychohygieny a práce se stresem | jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) | 11/03/2024 | |
Kurz forenzní psychologie I – Základy forenzní psychologie | 60 hodin výuka přímá | ||
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů středních škol v artefiletickém pojetí výtvarné výchovy | 16 hodin výuka přímá | ||
Syndrom vyhoření v pedagogické praxi | online kurz, 3 hodiny | ||
Komunikace s generací X, Y, Z | prezenční kurz, 14 hodin | 07/09/2020 | |
Time management | prezenční kurz, 6 hodin | 15/12/2020 | |
Typologie osobnosti | 6 hodin | ||
ESF42-015-P | Asertivita v pracovní praxi II. | prezenční kurz, 6 hodin | |
ESF42-014-P | Asertivita v pracovní praxi I. | prezenční kurz, 6 hodin | |
2736 | Pracovní motivace | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2718 | Psychohygiena pro vedoucí pracovníky a vedoucí týmů | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3093 | Osobnostní profil – jak využít svých silných stránek při vedení týmu | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3166 | Komunikace s kolegy a podřízenými | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3095 | Hodnocení pracovníků na pozadí týmové spolupráce | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3168 | Komunikativní dovednosti pro práci s účastníky dalšího vzdělávání | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |