Professors

Ing. Marek Kocan

Znalec LMS Moodle, zástupce firmy PragoData Consulting, s.r.o., která je oficiálním certifikovaným Moodle partnerem pro Českou republiku.

Mgr. Jana Čepičková

Ředitelka Ústavu jazykové přípravy ZČU, která má bohaté zkušenosti s realizací projektů se zahraničními partnery za pomoci a využitím videokonference.

Mgr. František Dalecký

Popularizátor fenoménu hromadných otevřených online kurzů (MOOC), zakladatel serveru mimoskolu.cz a manažer rozvoje Seduo.cz, první české platformy pro masové online vzdělávání. Lektor online vzdělávání na Masarykově univerzitě.

Mgr. Linda Pospíšilová

Učitelka odborné angličtiny na Univerzitě Pardubice. Dlouhodobě využívá ve výuce systém digitálních portfólií Mahara, popularizátorka digitálních odznaků, autorka a lektorka on-line kurzů.

Mgr. Martin Lána

Učitel a zástupce ředitele na ZŠ a MŠ Děčín IV, dlouhodobě využívá možnosti Cloud computingu a Google nástrojů ve výuce. Lektor, odborník na využití tabletů s OS Android ve vzdělávání a práci učitele. Člen JŠI a zakladatel GEG Děčín. Zajímá se o praktické využití myšlenkových map a vizuálního myšlení ve školním prostředí.

PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.

Na Fakultě pedagogické Západočeské univerzity v Plzni přednáší na katedře českého jazyka a literatury. Dlouhodobě se věnuje metodice e-learningu  a využití technologií ve vzdělávání. Je certifikovanou lektorkou práce s interaktivní tabulí  SMART Board. Je autorkou mnoha metodických publikací a on-line kurzů. Členka týmu vysokoškolské pedagogiky ZČU.

Ing. Karel Klatovský

Lektor a manažer společnosti Microsoft, popularizátor možnosti aplikací s operačním systémem Windows.

Mgr. Tomáš Kováč

Jsem certifikovaným Apple Professional Development (APD) lektorem se zaměřením na iPady ve školství. V roce 2015 mne Apple vybral do programu ADE (Apple Distinguished Educator) a mohu užívat tento titul. Vystudoval jsem Pedagogickou fakultu OU (1. st. ZŠ – specializace Dramatická výchova), pokračoval jsem ve studiích Dramatické výchovy na JAMU. Učil jsem 2 roky jako […]