Začátek
09/11/2020 - 10:30
Konec
09/11/2020 - 12:00
Zimní semestr bude pravděpodobně charakterizovat nestabilní epidemiologická situace a bude třeba flexibilně reagovat a přizpůsobit výuku různým nestandardním podmínkám. Pojďme ještě dříve, než stanovíme na začátku semestru pravidla studentům, diskutovat o tom, co můžeme udělat pro zdárný průběh distanční nebo hybridní výuky. Jaké proporce synchronní a asynchronní výuky zvolit, které komunikační platformy vybrat, jaká pravidla nastavit, jak upravit zadání úkolů pro studenty apod.
Webinář bude zaměřen především na otázky didaktické, případně technické nikoli legislativní.
Cílovou skupinou webináře jsou především akademičtí pracovníci, kteří se snaží i v komplikovaných podmínkách distanční výuky co nejlépe učit.
Webinář je zdarma.
V přihlášce, prosím, uveďte otázky, na které hledáte odpověď a chcete je v rámci webináře diskutovat. Pokusíme se obsah webináře zaměřit na témata, která vás nejvíce zajímají.
Platforma: Google Meet
Délka on-line setkání: 1h 30min
Termíny:
pondělí 9. 11. 2020 10:30-12:00 – rezervováno pro AU3V
úterý 10. 11. 2020 10:30-12:00
úterý 10. 11. 2020 13:00 -14:30 Jak na synchronní e-learning
Proběhlé termíny:
pondělí 14. 9. 2020 od 9:00 do 11:00
středa 16. 9.2020 8:30-10:00 -rezervováno pro UJP
středa 16. 9. 2020 11:30-13:00
pondělí 21. 9. 2020 od 14:00 do 15:30
úterý 22. 9. 2020 od 17:00 do 18:30
čtvrtek 24. 9. 2020 od 9:00 do 10:30
úterý 29. 9. 2020 od 9:00 do 11:00
středa 30. 9. 2020 od 9:00 do 11:00 – rezervováno pro PedF UK
pátek 2. 10. 2020 od 12:30 do 14:00
pondělí 5. 10. 2020 od 9:00 do 10:30 – rezervace a samostatná přihláška Univerzita Karlova
úterý 6. 10. 2020 od 10:00 do 11:30 – rezervace pro Asociaci univerzit 3. věku – webinář byl ze zdravotních důvodů lektora zrušen
středa 7. 10. 2020 od 9:00 do 10:30 – webinář byl ze zdravotních důvodů lektora zrušen
čtvrtek 15. 10. 2020 od 9:00 do 10:30 – rezervace Česká zemědělská univerzita
Tags: Nouzová distanční výuka