LEKTOŘI KURZU:
Adresa
Univerzitní 22, UL 601 Zobrazit mapuTřídenní kurz se skvělými lektory, kteří vás naučí, jak podat své vědecké výsledky co nejširšímu publiku.
Kurz se bude konat v těchto dnech:
úterý 1. října, 10:00-15:00 v UL 601 – lektor Marek Janáč
Zaujmout a nezkreslit
• popularizace jako boj s pozorností cílového publika
• jak poznat a zpracovat vhodné téma
• nejlepší škola – poznání sebe sama (aktivní práce s vlastním textem účastníků)
• realita sdělování informací v ČR a světě
• přesnost vs. zjednodušování – jak na to?
pondělí a úterý 7. a 8. října, 10:00-15:00, UL 601 a UL 602 – lektorka Andrea Bubníková
Zaměřeno na Facebook a Instagram
7. října 10:00-15:00, UL 601
Úvod do sociálních sítí + Formáty na FacebookuBusiness Manager, cílové skupiny a Reklama
8. října, 10:00-15:00, UL 602
Instagram, Instagram gridy + Instagram Stories + IG inspiraceKreativní část školení (focení v interiérech, exteriérech)
Během těchto dvou dnů se naučíte:
- Znát rozdíly v cílových skupinách mezi FB/IG/IGTV
- Samostatně vytvořit strategickou linku pro FB
- Samostatně vytvořit kreativní strategiskou linku pro IG
- Samostatně vytvářet IG Stories
- Samostatně vybrat vhodný formát postu na FB s ohledem na jeho výsledky a cíle
- Samostatně vytvořit post na FB a IG
- Samostatně vytvořit / dohledat základní obrazové podklady pro fotopost na FB a IG
- Samostatně vytvořit / dohledat základní obrazové podklady pro FB prezentaci (fotovideo)
- Znát všechny dostupné formáty postů na FB a IG a znát mezi nimi rozdíly při vytváření nebo v ohledu na výsledky či cíle informace
- Znát zkracovače a jejich význam
- Znát základní pojmy k analýze reklam i standartních postů
- Mít Business Manager a vědět proč ho mít
- Samostatně vytvořit cílové skupiny z databází, FB Pixelu, lokalit, zájmů a také i jim podobné
- Samostatně umět myslet nad tím, co je pro komunikaci stránky vhodné, dobré a co nikoliv
- Vědět, proč nepoužívat tlačítko “Propagovat příspěvek”
- Základy nastavení reklam přes Správce reklam
- Znát všechny optimalizační cíle, které je možné pro FB reklamy použít a zároveň i vědět, k čemu která slouží
- Vědět, jak nastavit reklamu na akvizici fanoušků
- Vědět, jak nastavit reklamu na to, aby uživatelé chodili na web značky
- Vědět, jak nastavit reklamu na to, aby obsah značky vidělo co nejvíce uživatelů
Rozsah kurzu:
3 x 5 hodinKoordinátor kurzu: Jana Holatová, jholato@rek.zcu.cz, 37763 1901