Popularizace vědy na internetu

ZAČÁTEK:
07/10/2019
FORMA:
Prezenční setkání, 3x 5 hodin

Třídenní kurz se skvělými lektory, kteří vás naučí, jak podat své vědecké výsledky co nejširšímu publiku.

Kurz se bude konat v těchto dnech:

úterý 1. října, 10:00-15:00 v UL 601 – lektor Marek Janáč

Zaujmout a nezkreslit
•        popularizace jako boj s pozorností cílového publika
•        jak poznat a zpracovat vhodné téma
•        nejlepší škola – poznání sebe sama (aktivní práce s vlastním textem účastníků)
•        realita sdělování informací v ČR a světě
•        přesnost vs. zjednodušování – jak na to?
pondělí a úterý 7. a 8. října, 10:00-15:00, UL 601 a UL 602lektorka Andrea Bubníková
Zaměřeno na Facebook a Instagram
7. října 10:00-15:00, UL 601
Úvod do sociálních sítí + Formáty na Facebooku
Business Manager, cílové skupiny a Reklama
8. října, 10:00-15:00, UL 602
Instagram, Instagram gridy + Instagram Stories + IG inspirace
Kreativní část školení (focení v interiérech, exteriérech)
Během těchto dvou dnů se naučíte:
  • Znát rozdíly v cílových skupinách mezi FB/IG/IGTV
  • Samostatně vytvořit strategickou linku pro FB
  • Samostatně vytvořit kreativní strategiskou linku pro IG
  • Samostatně vytvářet IG Stories
  • Samostatně vybrat vhodný formát postu na FB s ohledem na jeho výsledky a cíle
  • Samostatně vytvořit post na FB a IG
  • Samostatně vytvořit / dohledat základní obrazové podklady pro fotopost na FB a IG
  • Samostatně vytvořit / dohledat základní obrazové podklady pro FB prezentaci (fotovideo)
  • Znát všechny dostupné formáty postů na FB a IG a znát mezi nimi rozdíly při vytváření nebo v ohledu na výsledky či cíle informace
  • Znát zkracovače a jejich význam
  • Znát základní pojmy k analýze reklam i standartních postů
  • Mít Business Manager a vědět proč ho mít
  • Samostatně vytvořit cílové skupiny z databází, FB Pixelu, lokalit, zájmů a také i jim podobné
  • Samostatně umět myslet nad tím, co je pro komunikaci stránky vhodné, dobré a co nikoliv
  • Vědět, proč nepoužívat tlačítko “Propagovat příspěvek”
  • Základy nastavení reklam přes Správce reklam
  • Znát všechny optimalizační cíle, které je možné pro FB reklamy použít a zároveň i vědět, k čemu která slouží
  • Vědět, jak nastavit reklamu na akvizici fanoušků
  • Vědět, jak nastavit reklamu na to, aby uživatelé chodili na web značky
  • Vědět, jak nastavit reklamu na to, aby obsah značky vidělo co nejvíce uživatelů

Rozsah kurzu:
3 x 5 hodin

Koordinátor kurzu: Jana Holatová, jholato@rek.zcu.cz, 37763 1901

 

FINANCOVÁNO Z PROJEKTU HR AWARD

REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_028/0006188