|
Ovládněte Moodle: jak na efektivní výukové materiály v humanitních a zdravotnických oborech |
prezenční workshop (3 hod) |
05/06/2024 |
|
Ovládněte Moodle: jak na efektivní výukové materiály v technických oborech |
prezenční workshop (3 hod) |
31/05/2024 |
|
Aktivní naslouchání jako součást výbavy úspěšného pedagoga |
prezenční workshop (3 hod) |
17/05/2024 |
|
Využití artefaktů populární kultury ve výuce |
prezenční workshop (2,5 hod) |
24/05/2024 |
|
Převádíme studijní materiály z Courseware do LMS Moodle |
prezenční kurz (2 hod) |
24/04/2024 |
|
Moderní prezentace v Canvě pro úplné začátečníky |
prezenční kurz (2 hod) |
30/04/2024 |
|
Agrese, agresivní chování a práce s ním |
prezenční kurz (3 hod) |
07/05/2024 |
|
Amok: Základní zásady chování v případě útoku šíleného střelce |
prezenční (2 hod) |
03/06/2024 |
|
Praktické využití generativní AI |
prezenční kurz (3 hod) |
26/03/2024 |
|
Skupinová práce studentů v distanční a kombinované formě studia |
on-line kurz se synchronní i asynchronní částí |
04/03/2024 |
|
Komunikace fakult a univerzit s využitím sociálních médií |
prezenční seminář (1,5 hod) |
04/12/2023 |
|
Jak zařídit, aby učení studentů bylo aktivní? |
prezenční kurz (3 hod) |
28/11/2023 |
|
“Raut” vyučovacích metod pro vysokoškolského učitele |
prezenční kurz (3 hod) |
|
|
Jak na obsah pro sociální sítě |
prezenční |
25/10/2023 |
|
ChatGPT prakticky |
prezenční kurz (3 hod) |
24/10/2023 |
|
Předcházení studijní neúspěšnosti v distanční a kombinované formě studia |
kombinovaný kurz (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
25/01/2024 |
|
Komenský v krabičce: aktivizační metody ve výuce |
|
26/01/2024 |
|
Školení odborné způsobilosti v elektrotechnice dle NV 194/2022 Sb. |
|
15/11/2023 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
13/03/2024 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle pro FF KGS |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
04/09/2023 |
|
Formativní hodnocení – kritéria a formativně hodnoticí výroky |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Klíčové myšlenky a principy formativního hodnocení |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Jak si udělat plán semestru a připravit jednotlivé lekce, aby to dávalo smysl? |
Prezenční kurz, 3 hod |
07/06/2024 |
|
Jak aktivizovat studující skrz volbu metod a zpětnou vazbu? |
Prezenční kurz, 3 hod |
06/06/2024 |
|
Systémy pro elektronickou podporu výuky na ZČU |
on-line samostudium |
30/03/2023 |
|
Úprava fotografií v online editoru |
prezenční setkání (4 hod) |
|
|
Fotografování portrétu |
prezenční setkání (4 hod) |
|
|
Microsoft 365 a Microsoft Teams pro začátečníky |
prezenční kurz |
|
|
Microsoft 365 a Microsoft Teams pro mírně pokročilé |
prezenční kurz |
|
|
Kurz pro nové zaměstnance ZČU |
prezenční kurz |
27/03/2024 |
|
Informační systémy na ZČU |
on-line samostudium (rozsah 3 hod) |
06/03/2023 |
|
Jak otestovat studenty v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Prezenční setkání (3 hodiny) |
|
|
Základy fotografování mobilním telefonem |
Prezenční kurz, 4hod |
18/04/2024 |
|
Konstruktivismus v praxi VŠ (otevřený on-line kurz) |
E-learning, individuální studium, otevřený on-line kurz |
|
|
Pravidla veřejné podpory a jejich promítnutí do interních systémů a procesů veřejné vysoké školy |
Prezenční kurz, celodenní |
|
|
E-spis 3: Uzavírání objektů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
23/01/2024 |
|
E-spis 2: Úprava objektů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
20/06/2024 |
|
Pedagogická komunikace: jaké klást otázky a proč? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
02/02/2024 |
|
Jak a kdy nastavovat pravidla a vztahy se studujícími? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
01/02/2024 |
|
Práce s Elementorem ve WordPressu pro začátečníky |
Prezenční (2 hodiny) |
|
|
E-spis 1: Založení dokumentů a jejich oběh |
prezenční kurz, 3 hodiny |
05/06/2024 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
|
|
Vizualizace a sketchnoting v prezentaci |
3 hodiny |
|
|
Společenská relevance výzkumu ve světle otevřeného přístupu |
3 hodiny |
|
|
Zákoník práce pro vedoucí zaměstnance veřejné vysoké školy |
5 hodin |
|
|
Otevřené zdroje v práci akademika |
on-line kurz, 3 hodiny |
|
|
Transformační smlouvy na Open Access a možnosti publikování na ZČU |
3 hodiny |
|
|
Datový repozitář ASEP |
1,5 hodiny prezenční část a 1,5 hodiny on-line studium |
|
|
Řízení organizace, leadership a řízení pedagogického procesu (MŠ) |
|
|
|
Řízení organizace, leadership a řízení pedagogického procesu (ZŠ) |
|
|