|
Informační technologie v environmentální výuce |
prezenční |
13/02/2025 |
|
Moderní poznatky ve fyzice |
|
|
|
Den učitelů chemie |
|
|
|
Astrobiologie |
|
|
|
Výživa v edukaci a psychologie výživy |
100 hodin výuka přímá |
|
|
Experimenty ve výuce fyziky II |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Experimenty ve výuce fyziky I |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Astronomie 1 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Astronomie 3 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Astronomie 2 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Geografické fenomény vybraných regionů a jejich Wow efekt a Aha efekt |
|
|
|
GIS v hodinách zeměpisu |
|
|
2774 |
Bádáme na ZŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2773 |
Bádáme v kroužku biologie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2771 |
Bádáme v kroužku fyziky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2770 |
Bádáme v kroužku chemie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2747 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – fyzika, chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2746 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2745 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2750 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – fyzika, chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2748 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2749 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2764 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2766 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2763 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2765 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2768 |
Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – fyzika, chemie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2767 |
Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – informatika, matematika, geografie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2759 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2761 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2757 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2760 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – geografie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2762 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2753 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2755 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2751 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2754 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – geografie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2756 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2772 |
Bádáme v kroužku ekologie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|