|
Trenér fotbalu UEFA “B” licence |
|
|
|
Metodika hlasové a pěvecké výchovy |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Metodika hlasové a pěvecké výchovy |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Hra na kytaru |
12 hodin výuka přímá |
|
|
Hra na kytaru |
12 hodin výuka přímá |
|
|
Hlas jako pracovní nástroj pedagoga |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Hlas jako pracovní nástroj pedagoga |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Přípravný kurz hudebních dovedností |
|
|
|
Astronomie 3 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Astronomie 2 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Vybrané kapitoly z anglické gramatiky |
|
|
|
Geografické fenomény vybraných regionů a jejich Wow efekt a Aha efekt |
|
|
|
GIS v hodinách zeměpisu |
|
|
|
Přehled a poetika malých divadel |
|
|
|
Literatura a film |
|
|
|
Jak vytvářet výukové materiály pro žáky-cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Čeština pro cizince – specifika výuky dětí (Čeština jako cizí jazyk) |
12 hodin výuka přímá |
|
|
Výuka řečových dovedností v češtině pro cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
|
|
|
Problematika výuky české gramatiky pro cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
|
|
|
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů středních škol v artefiletickém pojetí výtvarné výchovy |
16 hodin výuka přímá |
|
|
Filmová a audiovizuální výchova |
18 hodin výuka přímá |
|
|
Mediální pedagogika |
|
|
|
Vývojové tendence výtvarného umění 20. století v komparaci s hudbou a literaturou |
24 hodin výuka přímá |
|
|
Rozšiřující studium německého jazyka – Učitelství pro SŠ |
160 hodin výuka přímá, 40 hodin výuka nepřímá |
|
2774 |
Bádáme na ZŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2769 |
Bádáme v kroužku informatiky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2776 |
Bádáme v kroužku elektrotechniky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2773 |
Bádáme v kroužku biologie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2771 |
Bádáme v kroužku fyziky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2770 |
Bádáme v kroužku chemie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2747 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – fyzika, chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2746 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2745 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2750 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – fyzika, chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2748 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2749 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2764 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2766 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2763 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2765 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2768 |
Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – fyzika, chemie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2767 |
Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – informatika, matematika, geografie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2759 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2761 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2758 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – informatika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2757 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2760 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – geografie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2762 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2753 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2755 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|