|
Služby knihovny v oblasti otevřených zdrojů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Možnosti publikace v impaktovaných časopisech včetně časopisů open access |
3 hodiny |
|
|
Praktická tvorba myšlenkových map |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) |
|
|
Služby knihovny v oblasti otevřených zdrojů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Jak na transfer technologií na ZČU |
2 hodiny |
|
|
Tvoříme z keramiky |
|
|
|
Kurz stavěné keramiky |
|
|
|
Tvoříme z keramické hlíny |
|
|
|
Autorské právo ve výuce na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Google aplikace a nástroje pro výuku na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Komunikace a asertivita ve vztahu k předcházení a řešení konfliktů na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) |
22/01/2024 |
|
Prevence syndromu vyhoření |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) |
19/04/2024 |
|
Proč věříme nesmyslům a těžko měníme názor |
Prezenční, jednodenní kurz (3 hodiny) |
|
|
Školení odborné způsobilosti zaměstnanců ZČU na práci ve výškách dle NV 362/2005 Sb. |
2 hodiny |
21/05/2025 |
|
Pohybová aktivita jako prevence |
2 hodiny on-line |
|
|
Nenádorová onemocnění (příčiny, incidence, prevence) |
3 hodiny |
|
|
Nádorová onemocnění (příčiny a prevence) |
2 hodiny |
|
|
Podávání a přijímání kritiky v procesu výuky |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Lektorské kompetence pro VŠ pedagogy |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Úrazy, nehody – možnosti prevence a ochrana |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Výuka na vysoké škole a ochrana osobních údajů |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) |
|
|
Emoční inteligence a práce s emocemi |
prezenční kurz, 3 hodiny |
09/01/2024 |
|
Rozvoj paměťových technik (nejen) pro VŠ pedagogy |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) |
|
|
Jak využívat služeb knihovny |
prezenční kurz, 1,5 hodiny |
|
|
Správa projektů na ZČU |
2 hodiny prezenční část a 2 hodiny on-line studium |
|
|
Projektový management (v rámci projektu IGS ZČU) |
8 hodin prezenčně a 16 hodin studium on-line |
|
|
Burza nápadů do výuky zeměpisu |
|
|
|
MS Word |
3 hodiny on-line |
|
|
Vydávání odborných publikací na ZČU |
prezenční část 1,5 hod |
|
|
Efektivní využívání cizojazyčných zdrojů ve výuce na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Jazykově didaktický seminář (KNJ) |
|
|
|
Kreativní výtvarné úkoly v praxi mateřských škol a na 1. stupni škol základních |
|
|
|
Základy focení krajiny |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Převrácená třída v on-line prostředí / SOFLA (Synchronous Online Flipped Learning) |
on-line, 1,5 hod |
|
|
Aplikace Genial.ly |
2 hodiny on-line |
|
|
Canva grafika pro pokročilé |
3 hodiny on-line |
|
|
Základy nenásilné komunikace |
prezenční setkání, 3 hodiny |
04/10/2023 |
|
Němčinář v jazykové a didaktické kondici |
|
|
|
Osvěžení jazykových kompetencí pro učitele němčiny |
24 hodin výuka přímá |
|
|
Konverzační kurz s rodilým mluvčím |
20 hodin výuka přímá |
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ II – webinář |
|
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ – webinář |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Psychologie umění žít |
|
|
|
Forenzní psychologie 2-Forenzně psychologické postupy |
60 hodin výuka přímá |
|
|
Arteterapie a muzikoterapie |
175 hodin výuka přímá |
|
|
Výživa v edukaci a psychologie výživy |
|
|
|
Výživa v edukaci a psychologie výživy |
100 hodin výuka přímá |
|
|
Základní školní snowboarding – doškolení |
20 hodin výuka přímá |
|
|
Základní školní snowboarding |
|
|
|
Pohybová gramotnost předškoláků 2 |
|
|