|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím |
|
|
|
Efektivní využití umělé inteligence v kombinovaném a distančním studiu |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
29/01/2024 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KBS |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
15/12/2023 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KAR |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
24/11/2023 |
|
Autorská příprava kurzů v LMS Moodle pro UJP |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
15/01/2025 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle pro FF KGS |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
04/09/2023 |
|
Studium pro asistenty pedagoga |
|
|
|
Kurz keramiky z válečků |
|
|
|
Úprava fotografií v online editoru |
prezenční setkání (4 hod) |
|
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
23/01/2025 |
|
Mikrocertifikáty a flexibilní formy celoživotního vzdělávání |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
15/01/2024 |
|
Fotografování portrétu |
prezenční setkání (4 hod) |
|
|
Formy blended learningu a hybridní výuky |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
|
|
S mikroskopem za dobrodružstvím buněk (pro učitele) |
|
|
|
Praktická biologie a geologie v terénu (pro učitele) |
|
|
|
Moderní možnosti terénní výuky geografie a zeměpisných exkurzí (pro učitele) |
|
|
|
Aktuální geografická témata ve škole i za školou (pro učitele) |
|
|
|
„Aktuální přístupy k didaktice sexuální výchovy” pro učitele fakultních ZŠ |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím (pro učitele) |
|
|
|
Jak otestovat studenty v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Prezenční setkání (3 hodiny) |
|
|
Základy fotografování mobilním telefonem |
Prezenční kurz, 4hod |
18/04/2024 |
|
Kurz vodní turistiky pro veřejnost, pedagogickou veřejnost a studenty ZČU (zahraniční řeky) |
|
|
|
Kurz vodní turistiky pro pedagogickou veřejnost a studenty ZČU (české řeky) |
|
|
|
Kurz vodní záchrany |
|
|
|
Nové internetové „vychytávky“ ve světě výuky NJ II – webinář |
|
|
|
Nové internetové „vychytávky“ ve světě výuky NJ – webinář |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím – webinář (pro učitele) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím II (pro učitele) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím II – webinář (pro studenty) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím II (pro studenty) |
|
|
|
Zdravotní tělesná výchova pro učitele tělesné výchovy (pro studenty) |
|
|
|
Moderní gymnastické formy ve školní tělesné výchově (pro studenty) |
|
|
|
Kultura jazykového projevu (některé obtížnější jazykové jevy v psané češtině) |
|
|
|
GIS v hodinách zeměpisu – webinář |
|
|
|
Geografické fenomény vybraných regionů a jejich Wow efekt a Aha efekt – webinář |
|
|
|
Základy práce s 3D tiskárnou |
|
|
|
Žáci s odlišným mateřským jazykem na ZŠ, jejich podpora a vzdělávání |
|
|
|
UTVÁŘENÍ SPOLEČENSTVÍ PRAXE – kurz pro provázející učitele |
|
|
|
Základní školní snowboarding – doškolení |
|
|
|
Zajímavá algebra – nové podněty a úlohy |
|
|
|
Zdravotník zotavovacích akcí |
|
|
|
Reflexe výuky a formativní hodnocení v praxi |
|
|
|
Moderní poznatky ve fyzice |
|
|
|
Kurz forenzní psychologie II – Forenzně psychologické postupy |
|
|
|
Den učitelů chemie |
|
|
|
Pravidla veřejné podpory a jejich promítnutí do interních systémů a procesů veřejné vysoké školy |
Prezenční kurz, celodenní |
|
|
Pedagogická komunikace: jaké klást otázky a proč? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
02/02/2024 |
|
Jak a kdy nastavovat pravidla a vztahy se studujícími? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
01/02/2024 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
|
|
Astrobiologie |
|
|