|
Jak čelit destruktivní kritice a manipulacím |
prezenční kurz |
13/03/2025 |
|
Konstruktivní kritika a řešení konfliktů: Jak zlepšit komunikaci a spolupráci |
prezenční kurz |
27/02/2025 |
|
Aktivní práce s emocemi |
prezenční kurz |
24/04/2025 |
|
Kreativní myšlení: Jak objevovat nové nápady a reagovat na nečekané |
prezenční kurz |
29/01/2025 |
|
Jak otevřeně a efektivně komunikovat nejen s kolegy II |
prezenční kurz |
10/04/2025 |
|
Jak otevřeně a efektivně komunikovat nejen s kolegy |
prezenční kurz |
27/03/2025 |
|
Aktivní naslouchání jako součást výbavy úspěšného pedagoga |
prezenční workshop (3 hod) |
|
|
Agrese, agresivní chování a práce s ním |
prezenční kurz (3 hod) |
07/05/2024 |
|
Úvod do nenásilné komunikace |
prezenční kurz |
|
|
Kurz forenzní psychologie II – Forenzně psychologické postupy |
|
|
|
Průvodce nadaného žáka |
|
|
|
Jak konečně dostát předsevzetím |
jednodenní prezenční kurz (2 hodiny) |
|
|
Praktická tvorba myšlenkových map |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) |
|
|
Komunikace a asertivita ve vztahu k předcházení a řešení konfliktů na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) |
22/01/2024 |
|
Prevence syndromu vyhoření |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) |
19/04/2024 |
|
Proč věříme nesmyslům a těžko měníme názor |
Prezenční, jednodenní kurz (3 hodiny) |
|
|
Work-life balance |
3 hodiny |
|
|
Podávání a přijímání kritiky v procesu výuky |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Lektorské kompetence pro VŠ pedagogy |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Emoční inteligence a práce s emocemi |
prezenční kurz, 3 hodiny |
09/01/2024 |
|
Rozvoj paměťových technik (nejen) pro VŠ pedagogy |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) |
|
|
Základy nenásilné komunikace |
prezenční setkání, 3 hodiny |
04/10/2023 |
|
Psychologie umění žít |
|
|
|
Forenzní psychologie 2-Forenzně psychologické postupy |
60 hodin výuka přímá |
|
|
Arteterapie a muzikoterapie |
175 hodin výuka přímá |
|
|
Výživa v edukaci a psychologie výživy |
|
|
|
Výživa v edukaci a psychologie výživy |
100 hodin výuka přímá |
|
|
Myšlenkové mapy a jejich použití v praxi |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) |
|
|
Kreativní myšlení a práce s informacemi |
Prezenční, 3 hodiny |
|
|
Základy psychohygieny a práce se stresem |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) |
11/03/2024 |
|
Kurz forenzní psychologie I – Základy forenzní psychologie |
60 hodin výuka přímá |
|
|
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů středních škol v artefiletickém pojetí výtvarné výchovy |
16 hodin výuka přímá |
|
|
Syndrom vyhoření v pedagogické praxi |
online kurz, 3 hodiny |
|
|
Komunikace s generací Z |
prezenční kurz, 6 hodin |
|
|
Time management |
prezenční kurz, 6 hodin |
15/12/2020 |
|
Typologie osobnosti |
6 hodin |
|
ESF42-015-P |
Asertivita v pracovní praxi II. |
prezenční kurz, 6 hodin |
|
ESF42-014-P |
Asertivita v pracovní praxi I. |
prezenční kurz, 6 hodin |
|
2736 |
Pracovní motivace |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2718 |
Psychohygiena pro vedoucí pracovníky a vedoucí týmů |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3093 |
Osobnostní profil – jak využít svých silných stránek při vedení týmu |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3166 |
Komunikace s kolegy a podřízenými |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3095 |
Hodnocení pracovníků na pozadí týmové spolupráce |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3168 |
Komunikativní dovednosti pro práci s účastníky dalšího vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|