|
Aktivní práce s emocemi |
prezenční kurz |
22/01/2025 |
|
Rizikové momenty studia na vysoké škole |
prezenční workshop |
09/01/2025 |
|
Kreativní myšlení: Jak objevovat nové nápady a reagovat na nečekané |
prezenční kurz |
29/01/2025 |
|
Jak otevřeně a efektivně komunikovat nejen s kolegy II |
prezenční kurz |
08/01/2025 |
|
Využití AI pro práci s odbornými texty |
prezenční kurz |
|
|
Jak otevřeně a efektivně komunikovat nejen s kolegy |
prezenční kurz |
13/11/2024 |
|
Využití AI při zpracování kvalifikační práce |
prezenční |
22/10/2024 |
|
Co je AI gramotnost u studujících a vyučujících vysokých škol? |
prezenční kurz |
11/10/2024 |
|
Ovládněte Moodle: jak na efektivní výukové materiály v humanitních a zdravotnických oborech |
prezenční workshop (3 hod) |
22/10/2024 |
|
Ovládněte Moodle: jak na efektivní výukové materiály v technických oborech |
prezenční workshop (3 hod) |
31/05/2024 |
|
Aktivní naslouchání jako součást výbavy úspěšného pedagoga |
prezenční workshop (3 hod) |
17/05/2024 |
|
Jak mladé generaci zatraktivnit výuku aneb využití artefaktů populární kultury |
prezenční workshop (2,5 hod) |
08/10/2024 |
|
Efektivní využití umělé inteligence v kombinovaném a distančním studiu |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
29/01/2024 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KBS |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
15/12/2023 |
|
Efektivní komunikace při práci studentů ve virtuálních mezinárodních týmech |
kombinovaný kurz (prezenční setkání 3 hod + online samostudium) |
01/03/2024 |
|
Jak zařídit, aby učení studentů bylo aktivní? |
prezenční kurz (3 hod) |
28/11/2023 |
|
“Raut” vyučovacích metod pro vysokoškolského učitele |
prezenční kurz (3 hod) |
|
|
ChatGPT prakticky |
prezenční kurz (3 hod) |
24/10/2023 |
|
Předcházení studijní neúspěšnosti v distanční a kombinované formě studia |
kombinovaný kurz (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
25/01/2024 |
|
Komenský v krabičce: aktivizační metody ve výuce |
|
26/01/2024 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KAR |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
24/11/2023 |
|
Autorská příprava kurzů v LMS Moodle pro UJP |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
15/01/2025 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle pro FF KGS |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
04/09/2023 |
|
Jak využít AI ve vzdělávání na vysoké škole |
prezenční kurz (2 hod) |
21/06/2023 |
|
Formativní hodnocení – kritéria a formativně hodnoticí výroky |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Klíčové myšlenky a principy formativního hodnocení |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Jak si udělat plán semestru a připravit jednotlivé lekce, aby to dávalo smysl? |
Prezenční kurz, 3 hod |
07/06/2024 |
|
Jak aktivizovat studující skrze volbu metod a zpětnou vazbu? |
Prezenční kurz, 3 hod |
06/06/2024 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
23/01/2025 |
|
Mikrocertifikáty a flexibilní formy celoživotního vzdělávání |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
15/01/2024 |
|
Formy blended learningu a hybridní výuky |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
|
|
Jak otestovat studenty v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Prezenční setkání (3 hodiny) |
|
|
Konstruktivismus v praxi VŠ (otevřený on-line kurz) |
E-learning, individuální studium, otevřený on-line kurz |
|
|
Pravidla veřejné podpory a jejich promítnutí do interních systémů a procesů veřejné vysoké školy |
Prezenční kurz, celodenní |
|
|
Pedagogická komunikace: jaké klást otázky a proč? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
02/02/2024 |
|
Jak a kdy nastavovat pravidla a vztahy se studujícími? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
01/02/2024 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
|
|
Jak konečně dostát předsevzetím |
jednodenní prezenční kurz (2 hodiny) |
|
|
Zvládání manipulací včetně auto-manipulací |
jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny) |
|
|
Práce se skupinovou dynamikou studijních a pracovních skupin |
jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny) |
|
|
Praktická tvorba myšlenkových map |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) |
|
|
Autorské právo ve výuce na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Google aplikace a nástroje pro výuku na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Komunikace a asertivita ve vztahu k předcházení a řešení konfliktů na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) |
22/01/2024 |
|
Prevence syndromu vyhoření |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) |
19/04/2024 |
|
Proč věříme nesmyslům a těžko měníme názor |
Prezenční, jednodenní kurz (3 hodiny) |
|
|
Podávání a přijímání kritiky v procesu výuky |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Lektorské kompetence pro VŠ pedagogy |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Výuka na vysoké škole a ochrana osobních údajů |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) |
|
|
Emoční inteligence a práce s emocemi |
prezenční kurz, 3 hodiny |
09/01/2024 |