All
Kurzy podle oboru Kurzy podle pracovišť Projekty Kurzy podle formy Kurzy podle účastníků Fakulta aplikovaných věd Projekt - HR AWARD Projekt ESF + mezisektorové a mezioborové spolupráce ZČU Kurzy pro doktorandy Projekt - Konstruktivismus v praxi vysokých škol Rektorát Projekt - Podpora kvality dalšího vzdělávání v Plzeňském kraji CIV Chci studenty testovat a hodnotit na dálku Zvyšování kvality interních grantových schémat na ZČU Projekt - Zvýšení kvality a rozšíření nabídky UCV ZČU v Plzni v oblasti dalšího vzdělávání Kurzy pro nové pracovníky ZČU Otevřené on-line kurzy v projektu NPO VŠ pedagogika otevřené kurzy Akcelerace transferu poznatků Personalistika a HR Hybridní forma Administrativa Projekt - Modulární systém vzdělávání zaměstnanců ZČU kurzy AI PR PR zástupci VŠ pedagogika prezenční Zdravotnictví Ekonomie Právo a veřejná správa VŠ pedagogika online Chci vytvořit multimediální studijní materiály Nouzová distanční výuka Odbor Transfer technologií BOZP Ústav jazykové přípravy Rozvoj kapacit a prostředí pro posílení mezinárodní Odbor lidských zdrojů Kurzy pro vzdělavatele dospělých Společenské vědy Kultura a umění Filologie VŠ pedagogika přehled VŠ pedagogika kombinovaná Otevřené on-line kurzy pro zaměstnance ZČU Kurzy popularizace vědy Věda výzkum Projekt - Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky ESF II projekt Západočeské univerzity v Plzni On-line Přírodní vědy Psychologie Oddělení rozvoje a vzdělávání zaměstnanců Technické vědy Otevřené on-line kurzy pro veřejnost Kombinovaná forma Portfolio VŠ pedagogika Projekt - ESF projekt Západočeské univerzity v Plzni E-learning Pedagogika Kurzy pro veřejnost Fakulta pedagogická Prezenční forma Oddělení CŽV Kurzy pro zaměstnance ZČU
ID | Jméno kurzu | Délka kurzu | Datum začátku |
---|---|---|---|
Využití AI při zpracování kvalifikační práce | prezenční | 22/10/2024 | |
Co je AI gramotnost u studujících a vyučujících vysokých škol? | prezenční kurz | 11/10/2024 | |
Ovládněte Moodle: jak na efektivní výukové materiály v humanitních a zdravotnických oborech | prezenční workshop (3 hod) | 22/10/2024 | |
Ovládněte Moodle: jak na efektivní výukové materiály v technických oborech | prezenční workshop (3 hod) | 31/05/2024 | |
Aktivní naslouchání jako součást výbavy úspěšného pedagoga | prezenční workshop (3 hod) | 17/05/2024 | |
Jak mladé generaci zatraktivnit výuku aneb využití artefaktů populární kultury | prezenční workshop (2,5 hod) | 08/10/2024 | |
Efektivní využití umělé inteligence v kombinovaném a distančním studiu | kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) | 29/01/2024 | |
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KBS | kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) | 15/12/2023 | |
Efektivní komunikace při práci studentů ve virtuálních mezinárodních týmech | kombinovaný kurz (prezenční setkání 3 hod + online samostudium) | 01/03/2024 | |
Jak zařídit, aby učení studentů bylo aktivní? | prezenční kurz (3 hod) | 28/11/2023 | |
“Raut” vyučovacích metod pro vysokoškolského učitele | prezenční kurz (3 hod) | ||
ChatGPT prakticky | prezenční kurz (3 hod) | 24/10/2023 | |
Předcházení studijní neúspěšnosti v distanční a kombinované formě studia | kombinovaný kurz (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) | 25/01/2024 | |
Komenský v krabičce: aktivizační metody ve výuce | 26/01/2024 | ||
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KAR | kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) | 24/11/2023 | |
Autorská příprava kurzů v LMS Moodle | Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) | 30/10/2024 | |
Tvorba kurzů v LMS Moodle pro FF KGS | Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) | 04/09/2023 | |
Jak využít AI ve vzdělávání na vysoké škole | prezenční kurz (2 hod) | 21/06/2023 | |
Formativní hodnocení – kritéria a formativně hodnoticí výroky | Prezenční kurz, 3 hod | ||
Klíčové myšlenky a principy formativního hodnocení | Prezenční kurz, 3 hod | ||
Jak si udělat plán semestru a připravit jednotlivé lekce, aby to dávalo smysl? | Prezenční kurz, 3 hod | 07/06/2024 | |
Jak aktivizovat studující skrze volbu metod a zpětnou vazbu? | Prezenční kurz, 3 hod | 06/06/2024 | |
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky | kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) | 15/10/2024 | |
Mikrocertifikáty a flexibilní formy celoživotního vzdělávání | kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) | 15/01/2024 | |
Formy blended learningu a hybridní výuky | kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) | ||
Jak otestovat studenty v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) | Prezenční setkání (3 hodiny) | ||
Konstruktivismus v praxi VŠ (otevřený on-line kurz) | E-learning, individuální studium, otevřený on-line kurz | ||
Pravidla veřejné podpory a jejich promítnutí do interních systémů a procesů veřejné vysoké školy | Prezenční kurz, celodenní | ||
Pedagogická komunikace: jaké klást otázky a proč? | Prezenční kurz (3 hodiny) | 02/02/2024 | |
Jak a kdy nastavovat pravidla a vztahy se studujícími? | Prezenční kurz (3 hodiny) | 01/02/2024 | |
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) | Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) | ||
Jak konečně dostát předsevzetím | jednodenní prezenční kurz (2 hodiny) | ||
Zvládání manipulací včetně auto-manipulací | jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny) | ||
Práce se skupinovou dynamikou studijních a pracovních skupin | jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny) | ||
Praktická tvorba myšlenkových map | jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) | ||
Autorské právo ve výuce na VŠ | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) | ||
Google aplikace a nástroje pro výuku na VŠ | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) | ||
Komunikace a asertivita ve vztahu k předcházení a řešení konfliktů na VŠ | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) | 22/01/2024 | |
Prevence syndromu vyhoření | jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) | 19/04/2024 | |
Proč věříme nesmyslům a těžko měníme názor | Prezenční, jednodenní kurz (3 hodiny) | ||
Podávání a přijímání kritiky v procesu výuky | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) | ||
Lektorské kompetence pro VŠ pedagogy | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) | ||
Výuka na vysoké škole a ochrana osobních údajů | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) | ||
Emoční inteligence a práce s emocemi | prezenční kurz, 3 hodiny | 09/01/2024 | |
Rozvoj paměťových technik (nejen) pro VŠ pedagogy | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) | ||
Efektivní využívání cizojazyčných zdrojů ve výuce na VŠ | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) | ||
MS Office 365 | prezenční kurz, 2 hodiny | ||
Převrácená třída v on-line prostředí / SOFLA (Synchronous Online Flipped Learning) | on-line, 1,5 hod | ||
Kreativní myšlení a práce s informacemi | Prezenční, 3 hodiny | ||
Základy psychohygieny a práce se stresem | jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) | 11/03/2024 |