All
Kurzy podle oboru Kurzy podle pracovišť Projekty Kurzy podle formy Kurzy podle účastníků Fakulta aplikovaných věd Projekt - HR AWARD mezisektorové a mezioborové spolupráce ZČU Kurzy pro doktorandy Projekt - Konstruktivismus v praxi vysokých škol Otevřené on-line kurzy k AI Rektorát Projekt - Podpora kvality dalšího vzdělávání v Plzeňském kraji Chci studenty testovat a hodnotit na dálku Zvyšování kvality interních grantových schémat na ZČU Projekt - Zvýšení kvality a rozšíření nabídky UCV ZČU v Plzni v oblasti dalšího vzdělávání Kurzy pro nové pracovníky ZČU CIV VŠ pedagogika otevřené kurzy Akcelerace transferu poznatků Otevřené on-line kurzy Personalistika a HR Hybridní forma Administrativa Projekt - Modulární systém vzdělávání zaměstnanců ZČU PR Projekt ESF + PR zástupci Zdravotnictví Ekonomie Právo a veřejná správa VŠ pedagogika online Chci vytvořit multimediální studijní materiály Nouzová distanční výuka Odbor Transfer technologií kurzy AI BOZP Ústav jazykové přípravy VŠ pedagogika prezenční Rozvoj kapacit a prostředí pro posílení mezinárodní Odbor lidských zdrojů Kurzy pro vzdělavatele dospělých Společenské vědy Kultura a umění Filologie VŠ pedagogika přehled VŠ pedagogika kombinovaná Otevřené on-line kurzy pro zaměstnance ZČU Kurzy popularizace vědy Projekt - Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky Věda výzkum ESF II projekt Západočeské univerzity v Plzni On-line Přírodní vědy Oddělení rozvoje a vzdělávání zaměstnanců Psychologie Technické vědy Otevřené on-line kurzy pro veřejnost Kombinovaná forma Portfolio Projekt - ESF projekt Západočeské univerzity v Plzni VŠ pedagogika E-learning Pedagogika Kurzy pro veřejnost Fakulta pedagogická Prezenční forma Oddělení CŽV Kurzy pro zaměstnance ZČU
ID | Jméno kurzu | Délka kurzu | Datum začátku |
---|---|---|---|
2735 | Průvodce pro začínajícího vědce | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3083 | Osobní bibliografická databáze | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2717 | Vydávání odborných publikací na ZČU – otevřený kurz | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2734 | Vizuální styl ZČU | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3179 | MS Powerpoint pro zaměstnance | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2736 | Pracovní motivace | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2718 | Psychohygiena pro vedoucí pracovníky a vedoucí týmů | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3093 | Osobnostní profil – jak využít svých silných stránek při vedení týmu | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3166 | Komunikace s kolegy a podřízenými | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3095 | Hodnocení pracovníků na pozadí týmové spolupráce | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3087 | Sekretářka v IS/STAG | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3086 | Studijní referentka v IS/STAG | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3092 | Školení pro lokální správce IT | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3088 | Informační zdroje a služby IS ZČU | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3090 | Úvod do IT ZČU pro zaměstnance | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3091 | Bezpečné používání internetu | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3178 | MS Excel pro zaměstnance | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3094 | MS Word pro zaměstnance | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3159 | Ekonomický informační systém Magion | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2349 | Marketing a prodejní dovednosti pro vzdělavatele | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3170 | Kvalita v dalším vzdělávání | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3168 | Komunikativní dovednosti pro práci s účastníky dalšího vzdělávání | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3175 | Metodické minimum pro organizátory kurzů dalšího vzdělávání | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3181 | Přehled výukových metod ve vzdělávání dospělých | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2743 | Finanční minimum pro každého | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2739 | Rétorika | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2742 | Google nástroje – otevřený kurz | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2740 | Příprava na pracovní pohovor | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3190 | Volně dostupné nástroje pro zpracování multimédií | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3189 | Tvorba e-learningových studijních opor pro programy dalšího vzdělávání | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2741 | Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3100 | Správa projektů | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2775 | Android – programování v MIT App Inventoru | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2774 | Bádáme na ZŠ | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2769 | Bádáme v kroužku informatiky na SŠ | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2776 | Bádáme v kroužku elektrotechniky na SŠ | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2773 | Bádáme v kroužku biologie na SŠ | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2771 | Bádáme v kroužku fyziky na SŠ | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2770 | Bádáme v kroužku chemie na SŠ | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2747 | Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – fyzika, chemie | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2746 | Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – geografie, biologie | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2745 | Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – informatika, matematika | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2750 | Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – fyzika, chemie | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2748 | Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – informatika, matematika | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2749 | Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – geografie, biologie | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2764 | Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – chemie | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2766 | Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – fyzika | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2763 | Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – informatika, matematika | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2765 | Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – geografie, biologie | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2768 | Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – fyzika, chemie, biologie | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |