|
Jak a kdy nastavovat pravidla a vztahy se studujícími? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
01/02/2024 |
|
Práce s Elementorem ve WordPressu pro začátečníky |
Prezenční (2 hodiny) |
|
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
|
|
Astrobiologie |
|
|
|
Průvodce nadaného žáka |
|
|
|
Vizualizace a sketchnoting v prezentaci |
3 hodiny |
|
|
Jak konečně dostát předsevzetím |
jednodenní prezenční kurz (2 hodiny) |
|
|
Společenská relevance výzkumu ve světle otevřeného přístupu |
3 hodiny |
|
|
Zákoník práce pro vedoucí zaměstnance veřejné vysoké školy |
5 hodin |
|
|
Otevřené zdroje v práci akademika |
on-line kurz, 3 hodiny |
|
|
Transformační smlouvy na Open Access a možnosti publikování na ZČU |
3 hodiny |
|
|
Datový repozitář ASEP |
1,5 hodiny prezenční část a 1,5 hodiny on-line studium |
|
|
Řízení organizace, leadership a řízení pedagogického procesu (MŠ) |
|
|
|
Řízení organizace, leadership a řízení pedagogického procesu (ZŠ) |
|
|
|
Etika ve výzkumu a publikování |
on-line kurz, 3 hodiny |
|
|
Zvládání manipulací včetně auto-manipulací |
jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny) |
|
|
Práce se skupinovou dynamikou studijních a pracovních skupin |
jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny) |
|
|
Služby knihovny v oblasti otevřených zdrojů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Školení E-spis pro vedoucí a sekretariáty |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Praktická tvorba myšlenkových map |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) |
|
|
Služby knihovny v oblasti otevřených zdrojů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Jak na transfer technologií na ZČU |
2 hodiny |
|
|
Tvoříme z keramiky |
|
|
|
Kurz stavěné keramiky |
|
|
|
Tvoříme z keramické hlíny |
|
|
|
Proměny anglofonní literatury pro děti a mládež |
|
|
|
Autorské právo ve výuce na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Proč věříme nesmyslům a těžko měníme názor |
Prezenční, jednodenní kurz (3 hodiny) |
|
|
Školení odborné způsobilosti zaměstnanců ZČU na práci ve výškách dle NV 362/2005 Sb. |
2 hodiny |
07/05/2025 |
|
Pohybová aktivita jako prevence |
2 hodiny on-line |
|
|
Nenádorová onemocnění (příčiny, incidence, prevence) |
3 hodiny |
|
|
Nádorová onemocnění (příčiny a prevence) |
2 hodiny |
|
|
Work-life balance |
3 hodiny |
|
|
Podávání a přijímání kritiky v procesu výuky |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Světelná výtvarně-pedagogická zadání – možnosti a způsoby jejich uplatnění v učitelské praxi u dětí předškolního a mladšího školního věku |
|
|
|
Grafické experimenty pro učitele MŠ a 1. stupně ZŠ |
|
|
|
Animujeme s mobilním telefonem/tabletem ve výtvarné výchově |
|
|
|
Jak vytvářet výukové materiály pro žáka s OMJ (Čeština jako cizí jazyk) |
|
|
|
Metoda CLIL v praxi I. |
|
|
|
Aktivity zaměřené na procvičování 4 jazykových dovedností při výuce AJ I. |
|
|
|
Lektorské kompetence pro VŠ pedagogy |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Úrazy, nehody – možnosti prevence a ochrana |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Výuka na vysoké škole a ochrana osobních údajů |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) |
|
|
Emoční inteligence a práce s emocemi |
prezenční kurz, 3 hodiny |
09/01/2024 |
|
Rozvoj paměťových technik (nejen) pro VŠ pedagogy |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) |
|
|
Jak využívat služeb knihovny |
prezenční kurz, 1,5 hodiny |
|
|
Správa projektů na ZČU |
2 hodiny prezenční část a 2 hodiny on-line studium |
|
|
Základy finančního managementu projektů na ZČU |
2 hodiny prezenční část a 2 hodiny on-line studium |
|
|
Projektový management (v rámci projektu IGS ZČU) |
8 hodin prezenčně a 16 hodin studium on-line |
|
|
Burza nápadů do výuky zeměpisu |
|
|