|
Němčinář v jazykové a didaktické kondici |
|
|
|
Osvěžení jazykových kompetencí pro učitele němčiny |
24 hodin výuka přímá |
|
|
Konverzační kurz s rodilým mluvčím |
20 hodin výuka přímá |
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ II – webinář |
|
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ – webinář |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ |
|
|
|
Vybrané kapitoly z anglické gramatiky |
|
|
|
GIS v hodinách zeměpisu |
|
|
|
Jak vytvářet výukové materiály pro žáky-cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Čeština pro cizince – specifika výuky dětí (Čeština jako cizí jazyk) |
12 hodin výuka přímá |
|
|
Výuka řečových dovedností v češtině pro cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
|
|
|
Problematika výuky české gramatiky pro cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
|
|
|
Filmová a audiovizuální výchova |
18 hodin výuka přímá |
|
|
Mediální pedagogika |
|
|
|
Vývojové tendence výtvarného umění 20. století v komparaci s hudbou a literaturou |
24 hodin výuka přímá |
|
|
Práce tutora v LMS Moodle |
10 hodin on-line samostudia |
|
3174 |
Manipulace a ovlivňování jazykem |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3194 |
Kurz tvorby automaticky čtených učebních pomůcek (AČUP) v systému ARET |
E-learning, podrobné informace a přihlášky: Ing. Zbyněk Zajíc, Ph.D., Katedra kybernetiky Fakulty aplikovaných věd ZČU +420 37763 2561 zzajic@ntis.zcu.cz |
|
2349 |
Marketing a prodejní dovednosti pro vzdělavatele |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3170 |
Kvalita v dalším vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3168 |
Komunikativní dovednosti pro práci s účastníky dalšího vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3175 |
Metodické minimum pro organizátory kurzů dalšího vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3181 |
Přehled výukových metod ve vzdělávání dospělých |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2743 |
Finanční minimum pro každého |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2739 |
Rétorika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2742 |
Google nástroje – otevřený kurz |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2740 |
Příprava na pracovní pohovor |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3190 |
Volně dostupné nástroje pro zpracování multimédií |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3189 |
Tvorba e-learningových studijních opor pro programy dalšího vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2741 |
Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2775 |
Android – programování v MIT App Inventoru |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2774 |
Bádáme na ZŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2769 |
Bádáme v kroužku informatiky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2776 |
Bádáme v kroužku elektrotechniky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2773 |
Bádáme v kroužku biologie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2771 |
Bádáme v kroužku fyziky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2770 |
Bádáme v kroužku chemie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2747 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – fyzika, chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2746 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2745 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2750 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – fyzika, chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2748 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2749 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2764 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2766 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2763 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2765 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2768 |
Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – fyzika, chemie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2767 |
Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – informatika, matematika, geografie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2759 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|