|
Němčinář v jazykové a didaktické kondici |
|
|
|
Osvěžení jazykových kompetencí pro učitele němčiny |
24 hodin výuka přímá |
|
|
Konverzační kurz s rodilým mluvčím |
20 hodin výuka přímá |
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ II – webinář |
|
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ – webinář |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ |
|
|
|
Vybrané kapitoly z anglické gramatiky |
|
|
|
GIS v hodinách zeměpisu |
|
|
|
Jak vytvářet výukové materiály pro žáky-cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Čeština pro cizince – specifika výuky dětí (Čeština jako cizí jazyk) |
12 hodin výuka přímá |
|
|
Výuka řečových dovedností v češtině pro cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
|
|
|
Problematika výuky české gramatiky pro cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
|
|
|
Filmová a audiovizuální výchova |
18 hodin výuka přímá |
|
|
Mediální pedagogika |
|
|
|
Vývojové tendence výtvarného umění 20. století v komparaci s hudbou a literaturou |
24 hodin výuka přímá |
|
|
Práce tutora v LMS Moodle |
10 hodin on-line samostudia |
|
| 3174 |
Manipulace a ovlivňování jazykem |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 3194 |
Kurz tvorby automaticky čtených učebních pomůcek (AČUP) v systému ARET |
E-learning, podrobné informace a přihlášky: Ing. Zbyněk Zajíc, Ph.D., Katedra kybernetiky Fakulty aplikovaných věd ZČU +420 37763 2561 zzajic@ntis.zcu.cz |
|
| 2349 |
Marketing a prodejní dovednosti pro vzdělavatele |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 3170 |
Kvalita v dalším vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 3168 |
Komunikativní dovednosti pro práci s účastníky dalšího vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 3175 |
Metodické minimum pro organizátory kurzů dalšího vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 3181 |
Přehled výukových metod ve vzdělávání dospělých |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2743 |
Finanční minimum pro každého |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2739 |
Rétorika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2742 |
Google nástroje – otevřený kurz |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2740 |
Příprava na pracovní pohovor |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 3190 |
Volně dostupné nástroje pro zpracování multimédií |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 3189 |
Tvorba e-learningových studijních opor pro programy dalšího vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2741 |
Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2775 |
Android – programování v MIT App Inventoru |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2774 |
Bádáme na ZŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2769 |
Bádáme v kroužku informatiky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2776 |
Bádáme v kroužku elektrotechniky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2773 |
Bádáme v kroužku biologie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2771 |
Bádáme v kroužku fyziky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2770 |
Bádáme v kroužku chemie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2747 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – fyzika, chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2746 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2745 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2750 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – fyzika, chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2748 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2749 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2764 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2766 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2763 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2765 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2768 |
Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – fyzika, chemie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2767 |
Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – informatika, matematika, geografie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
| 2759 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|