|
Zdravotní tělesná výchova pro učitele tělesné výchovy (pro studenty) |
|
|
|
Moderní gymnastické formy ve školní tělesné výchově (pro studenty) |
|
|
|
Kultura jazykového projevu (některé obtížnější jazykové jevy v psané češtině) |
|
|
|
GIS v hodinách zeměpisu – webinář |
|
|
|
Geografické fenomény vybraných regionů a jejich Wow efekt a Aha efekt – webinář |
|
|
|
Základy práce s 3D tiskárnou |
|
|
|
Žáci s odlišným mateřským jazykem na ZŠ, jejich podpora a vzdělávání |
|
|
|
UTVÁŘENÍ SPOLEČENSTVÍ PRAXE – kurz pro provázející učitele |
|
|
|
Základní školní snowboarding – doškolení |
|
|
|
Zajímavá algebra – nové podněty a úlohy |
|
|
|
Konstruktivismus v praxi VŠ (otevřený on-line kurz) |
E-learning, individuální studium, otevřený on-line kurz |
|
|
Zdravotník zotavovacích akcí |
|
|
|
Reflexe výuky a formativní hodnocení v praxi |
|
|
|
Moderní poznatky ve fyzice |
|
|
|
Kurz forenzní psychologie II – Forenzně psychologické postupy |
|
|
|
Den učitelů chemie |
|
|
|
Pravidla veřejné podpory a jejich promítnutí do interních systémů a procesů veřejné vysoké školy |
Prezenční kurz, celodenní |
|
|
E-spis 3: Uzavírání objektů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
23/01/2024 |
|
E-spis 2: Úprava objektů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
20/06/2024 |
|
Pedagogická komunikace: jaké klást otázky a proč? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
02/02/2024 |
|
Jak a kdy nastavovat pravidla a vztahy se studujícími? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
01/02/2024 |
|
Práce s Elementorem ve WordPressu pro začátečníky |
Prezenční (2 hodiny) |
|
|
E-spis 1: Založení dokumentů a jejich oběh |
prezenční kurz, 3 hodiny |
05/06/2024 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
|
|
Astrobiologie |
|
|
|
Průvodce nadaného žáka |
|
|
|
Vizualizace a sketchnoting v prezentaci |
3 hodiny |
|
|
Jak konečně dostát předsevzetím |
jednodenní prezenční kurz (2 hodiny) |
|
|
Společenská relevance výzkumu ve světle otevřeného přístupu |
3 hodiny |
|
|
Zákoník práce pro vedoucí zaměstnance veřejné vysoké školy |
5 hodin |
|
|
Otevřené zdroje v práci akademika |
on-line kurz, 3 hodiny |
|
|
Transformační smlouvy na Open Access a možnosti publikování na ZČU |
3 hodiny |
|
|
Datový repozitář ASEP |
1,5 hodiny prezenční část a 1,5 hodiny on-line studium |
|
|
Etika ve výzkumu a publikování |
on-line kurz, 3 hodiny |
|
|
Zvládání manipulací včetně auto-manipulací |
jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny) |
|
|
Práce se skupinovou dynamikou studijních a pracovních skupin |
jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny) |
|
|
Služby knihovny v oblasti otevřených zdrojů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Školení E-spis pro vedoucí a sekretariáty |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Možnosti publikace v impaktovaných časopisech včetně časopisů open access |
3 hodiny |
|
|
E-spis pro Projektové centrum |
prezenční kurz, 3 hodin |
06/06/2024 |
|
Praktická tvorba myšlenkových map |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) |
|
|
Služby knihovny v oblasti otevřených zdrojů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Jak na transfer technologií na ZČU |
2 hodiny |
|
|
Autorské právo ve výuce na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Google aplikace a nástroje pro výuku na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Komunikace a asertivita ve vztahu k předcházení a řešení konfliktů na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) |
22/01/2024 |
|
Prevence syndromu vyhoření |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) |
19/04/2024 |
|
Proč věříme nesmyslům a těžko měníme názor |
Prezenční, jednodenní kurz (3 hodiny) |
|
|
Školení práce ve výškách |
2 hodiny |
|
|
Pohybová aktivita jako prevence |
2 hodiny on-line |
|