All
Kurzy podle oboru Kurzy podle pracovišť Projekty Kurzy podle formy Kurzy podle účastníků Fakulta aplikovaných věd Projekt - HR AWARD mezisektorové a mezioborové spolupráce ZČU Kurzy pro doktorandy Projekt - Konstruktivismus v praxi vysokých škol Otevřené on-line kurzy k AI Rektorát Projekt - Podpora kvality dalšího vzdělávání v Plzeňském kraji Chci studenty testovat a hodnotit na dálku Zvyšování kvality interních grantových schémat na ZČU Hybridní forma Projekt - Zvýšení kvality a rozšíření nabídky UCV ZČU v Plzni v oblasti dalšího vzdělávání Kurzy pro nové pracovníky ZČU CIV VŠ pedagogika otevřené kurzy Akcelerace transferu poznatků Otevřené on-line kurzy Personalistika a HR Administrativa Projekt - Modulární systém vzdělávání zaměstnanců ZČU Projekt ESF + Zdravotnictví Ekonomie Právo a veřejná správa VŠ pedagogika online PR Chci vytvořit multimediální studijní materiály Nouzová distanční výuka Odbor Transfer technologií PR zástupci kurzy AI Ústav jazykové přípravy BOZP VŠ pedagogika prezenční Rozvoj kapacit a prostředí pro posílení mezinárodní Odbor lidských zdrojů Kurzy pro vzdělavatele dospělých Společenské vědy Kultura a umění Filologie VŠ pedagogika přehled VŠ pedagogika kombinovaná Otevřené on-line kurzy pro zaměstnance ZČU Kurzy popularizace vědy Projekt - Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky Věda výzkum On-line ESF II projekt Západočeské univerzity v Plzni Přírodní vědy Oddělení rozvoje a vzdělávání zaměstnanců Psychologie Technické vědy Otevřené on-line kurzy pro veřejnost Kombinovaná forma Portfolio Projekt - ESF projekt Západočeské univerzity v Plzni VŠ pedagogika E-learning Pedagogika Kurzy pro veřejnost Fakulta pedagogická Oddělení CŽV Prezenční forma Kurzy pro zaměstnance ZČU
ID | Jméno kurzu | Délka kurzu | Datum začátku |
---|---|---|---|
Český jazyk pro administrativní praxi | 6 hodin | ||
ESF09-003, 3552 | Výuka zahraničních studentů: Úvod do problematiky Blízkého východu | Kombinovaná, jednodenní prezenční kurz (5 hod.) + on-line samostudium (11 hod.) | |
ESF42-009-P | Kurz první pomoci 2 – modelové situace | prezenční kurz, 4 hodiny | |
Hromadná korespondence | Kombinovaná forma, prezenční setkání 2 hodiny +online kurz | ||
Vedení studentů k odpovědnosti a samostatnosti prostřednictvím komunikace | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) | ||
ESF42-006-P | Kurz první pomoci | prezenční kurz, 4 hodiny | |
MS Excel pro začátečníky | prezenční setkání 3 hodiny | ||
ESF15-012, 3487 | Příprava případových studií pro výuku různých oborů na VŠ | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 5 hodin + on-line samostudium 11 hodin) | |
ESF 13-001, 3250 | Autorská příprava kurzů v LMS Moodle | Kombinovaná, 1 prezenční setkání (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 18 hodin) | |
ESF15-003, 3353 | Příklady dobré praxe výuky ve společenskovědních a uměleckých oborech | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) | |
ESF15-015, 3351 | Jak se mozek učí? | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodiny) | |
ESF15-014, 3352 | Příklady dobré praxe výuky v technických a přírodovědných oborech | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) | |
Tvorba on-line testu v LMS Moodle | prezenční kurz (2 hod) | 18/02/2025 | |
ESF15-006, 3309 | Efektivní design studijních materiálů podle principů multimediálního učení | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) | |
Mluvený projev učitele | Kombinovaná (prezenční setkání 3 hodiny + 13 hodin on-line samostudium) | ||
Výuka českých studentů v cizím jazyce (metoda CLIL) | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodin) | ||
Možnosti předcházení neúspěšnosti studentů | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) | ||
Multimediální technika ve výuce na VŠ | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodin) | ||
Přehled vyučovacích metod na VŠ | Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodiny) | ||
Kooperativní učení a vedení studentských týmů | prezenční workshop | 05/03/2025 | |
3194 | Kurz tvorby automaticky čtených učebních pomůcek (AČUP) v systému ARET | E-learning, podrobné informace a přihlášky: Ing. Zbyněk Zajíc, Ph.D., Katedra kybernetiky Fakulty aplikovaných věd ZČU +420 37763 2561 zzajic@ntis.zcu.cz | |
Konstruktivismus v praxi VŠ | kombinovaný kurz (prezenční setkání 3 x 2hod + 24 hod samostatné on-line studium) | ||
2735 | Průvodce pro začínajícího vědce | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3083 | Osobní bibliografická databáze | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3179 | MS Powerpoint pro zaměstnance | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2736 | Pracovní motivace | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2718 | Psychohygiena pro vedoucí pracovníky a vedoucí týmů | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3093 | Osobnostní profil – jak využít svých silných stránek při vedení týmu | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3166 | Komunikace s kolegy a podřízenými | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3095 | Hodnocení pracovníků na pozadí týmové spolupráce | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3087 | Sekretářka v IS/STAG | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3086 | Studijní referentka v IS/STAG | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3092 | Školení pro lokální správce IT | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3088 | Informační zdroje a služby IS ZČU | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3090 | Úvod do IT ZČU pro zaměstnance | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3091 | Bezpečné používání internetu | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3178 | MS Excel pro zaměstnance | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3094 | MS Word pro zaměstnance | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3159 | Ekonomický informační systém Magion | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2349 | Marketing a prodejní dovednosti pro vzdělavatele | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3170 | Kvalita v dalším vzdělávání | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3168 | Komunikativní dovednosti pro práci s účastníky dalšího vzdělávání | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3175 | Metodické minimum pro organizátory kurzů dalšího vzdělávání | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3181 | Přehled výukových metod ve vzdělávání dospělých | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2743 | Finanční minimum pro každého | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2739 | Rétorika | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2742 | Google nástroje – otevřený kurz | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3190 | Volně dostupné nástroje pro zpracování multimédií | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
3189 | Tvorba e-learningových studijních opor pro programy dalšího vzdělávání | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli | |
2741 | Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku | E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |