|
“Raut” vyučovacích metod pro vysokoškolského učitele |
prezenční kurz (3 hod) |
27/11/2023 |
|
Adobe Connect |
8 hodin on-line |
|
|
Aktivity zaměřené na procvičování 4 jazykových dovedností při výuce AJ I. |
|
|
|
Aktuální geografická témata ve škole i za školou (pro učitele) |
|
|
|
Aktuální přístupy k didaktice sexuální výchovy |
8 hodin výuka přímá |
|
2775 |
Android – programování v MIT App Inventoru |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Anglický jazyk pro THP na ZČU |
|
01/11/2020 |
|
Angličtina |
kvalitní jazykové kurzy na míru |
|
|
Animujeme s mobilním telefonem/tabletem ve výtvarné výchově |
|
|
|
Aplikace Canva – vlastní grafika pro dokumenty i sociální sítě |
2 hodiny |
|
|
Aplikace Genial.ly |
2 hodiny on-line |
|
|
Aplikace výuky základního bruslení do školní tělesné výchovy |
|
|
|
Aplikace Wakelet a její využití nejen ve výuce |
on-line kurz, 1,5 hodiny |
|
|
Arteterapie a muzikoterapie |
175 hodin výuka přímá |
|
ESF42-014-P |
Asertivita v pracovní praxi I. |
prezenční kurz, 6 hodin |
|
ESF42-015-P |
Asertivita v pracovní praxi II. |
prezenční kurz, 6 hodin |
|
|
Astrobiologie |
|
|
|
Astronomie 1 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Astronomie 2 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Astronomie 3 pro učitele zeměpisu (geografie) a fyziky |
4 hodiny výuka přímá |
|
ESF 13-001, 3250 |
Autorská příprava kurzů v LMS Moodle |
Kombinovaná, 1 prezenční setkání (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 18 hodin) |
|
|
Autorské právo ve výuce na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
2774 |
Bádáme na ZŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2773 |
Bádáme v kroužku biologie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2770 |
Bádáme v kroužku chemie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2772 |
Bádáme v kroužku ekologie na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2776 |
Bádáme v kroužku elektrotechniky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2771 |
Bádáme v kroužku fyziky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2769 |
Bádáme v kroužku informatiky na SŠ |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Barevný svět a chemický experiment |
|
|
3091 |
Bezpečné používání internetu |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Burza nápadů do výuky zeměpisu |
|
|
|
Canva grafika pro pokročilé |
3 hodiny on-line |
|
|
Canva grafika pro začátečníky |
3 hodiny on-line |
|
|
Český jazyk pro administrativní praxi |
6 hodin |
|
|
Čeština jako cizí jazyk |
24 hodin výuka přímá |
|
|
Čeština pro cizince |
Půlroční, roční či individualizovaný kurz |
|
|
Čeština pro cizince – specifika výuky dětí (Čeština jako cizí jazyk) |
12 hodin výuka přímá |
|
|
ChatGPT prakticky |
prezenční kurz (3 hod) |
24/10/2023 |
|
Čínština |
kvalitní jazykové kurzy na míru |
|
|
Content Marketing |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Datový repozitář ASEP |
1,5 hodiny prezenční část a 1,5 hodiny on-line studium |
|
|
Den učitelů chemie |
|
|
|
Doškolovací kurz základního školního lyžování |
|
|
ESF310-002 |
E-learningový kurz- Angličtina pro akademické pracovníky |
15 hodin online kurz |
09/12/2019 |
ESF310-001 |
E-learningový kurz-Interkulturní komunikace |
20 hodin online kurz |
11/12/2019 |
|
E-spis 1: Založení dokumentů a jejich oběh |
prezenční kurz, 3 hodiny |
07/11/2023 |
|
E-spis 2: Úprava objektů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
23/11/2023 |
|
E-spis 3: Uzavírání objektů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
28/11/2023 |
|
E-spis 3: Uzavírání objektů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
07/12/2023 |
|
Editace videa na Youtube |
2 hodiny on-line |
|
ESF15-006, 3309 |
Efektivní design studijních materiálů podle principů multimediálního učení |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) |
|
|
Efektivní komunikace při práci studentů ve virtuálních mezinárodních týmech |
kombinovaný kurz (prezenční setkání 3 hod + online samostudium) |
10/11/2023 |
|
Efektivní využívání cizojazyčných zdrojů ve výuce na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
3159 |
Ekonomický informační systém Magion |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Emoční inteligence a práce s emocemi |
prezenční kurz, 3 hodiny |
12/12/2023 |
|
Etika ve výzkumu a publikování |
on-line kurz, 3 hodiny |
|
|
Experimenty ve výuce fyziky I |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Experimenty ve výuce fyziky II |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Facebook pro PR zástupce |
4 hodiny |
29/05/2019 |
|
Filmová a audiovizuální výchova |
18 hodin výuka přímá |
|
ESF42-010 |
Finanční management projektů v programu OP VVV |
Kombinovaná forma,prezenční setkání 3 hodiny+online kurz |
25/04/2019 |
2743 |
Finanční minimum pro každého |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Finanční minimum pro každého |
1,5 hod |
|
|
Flexibilní formy celoživotního vzdělávání |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
|
|
Forenzní psychologie 2-Forenzně psychologické postupy |
60 hodin výuka přímá |
|
|
Formativní hodnocení – kritéria a formativně hodnoticí výroky |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Formy blended learningu a hybridní výuky |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
|
|
Fotografování portrétu |
prezenční setkání (4 hod) |
|
|
Francouzština |
kvalitní jazykové kurzy na míru |
|
|
GDPR – školení zaměstnanců ZČU – základní úroveň |
|
|
|
GDPR training for employees of UWB – basic level |
|
|
|
Geografické fenomény vybraných regionů a jejich Wow efekt a Aha efekt |
|
|
|
Geografické fenomény vybraných regionů a jejich Wow efekt a Aha efekt – webinář |
|
|
|
GIS v hodinách zeměpisu |
|
|
|
GIS v hodinách zeměpisu – webinář |
|
|
|
Google aplikace a nástroje pro výuku na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Google Classroom ve výuce na VŠ |
on-line kurz, 1,5 hod |
|
|
Google dokumenty / webinář |
on-line kurz, 2 hodiny |
|
|
Google formuláře ve výuce |
2 hodiny |
|
|
Google nástroje |
on-line kurz, 2 hodiny |
|
2742 |
Google nástroje – otevřený kurz |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Grafické experimenty pro učitele MŠ a 1. stupně ZŠ |
|
|
|
Gymnastika ve školní tělesné výchově – lehce a bezpečně |
|
|
|
Hlas jako pracovní nástroj pedagoga |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Hlas jako pracovní nástroj pedagoga |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Hlas jako pracovní nástroj pedagoga |
|
|
3095 |
Hodnocení pracovníků na pozadí týmové spolupráce |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Hra na kytaru |
12 hodin výuka přímá |
|
|
Hra na kytaru |
12 hodin výuka přímá |
|
|
Hra na kytaru |
|
|
|
Hromadná korespondence |
Kombinovaná forma, prezenční setkání 2 hodiny +online kurz |
|
|
Informační systémy na ZČU |
on-line samostudium (rozsah 3 hod) |
06/03/2023 |
3088 |
Informační zdroje a služby IS ZČU |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Inovace prezentací pro výuku s využitím Prezi |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) |
|
|
Instagram pro PR zástupce |
4 hodiny |
05/09/2019 |
|
Italština |
kvalitní jazykové kurzy na míru |
|
|
Jak a kdy nastavovat pravidla a vztahy se studujícími? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
07/12/2023 |
|
Jak aktivizovat studující skrz volbu metod a zpětnou vazbu? |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Jak konečně dostát předsevzetím |
jednodenní prezenční kurz (2 hodiny) |
|
|
Jak na obsah pro sociální sítě |
prezenční |
25/10/2023 |
|
Jak na transfer technologií na ZČU |
2 hodiny |
|
|
Jak otestovat studenty v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Prezenční setkání (3 hodiny) |
|
ESF15-015, 3351 |
Jak se mozek učí? |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodiny) |
|
ESF15-015, 3351 |
Jak se mozek učí? |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodiny) |
01/03/2022 |
|
Jak si udělat plán semestru a připravit jednotlivé lekce, aby to dávalo smysl? |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Jak vytvářet výukové materiály pro žáka s OMJ (Čeština jako cizí jazyk) |
|
|
|
Jak vytvářet výukové materiály pro žáky-cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Jak využít AI ve vzdělávání na vysoké škole |
prezenční kurz (2 hod) |
|
|
Jak využívat služeb knihovny |
prezenční kurz, 1,5 hodiny |
|
|
Jak zařídit, aby učení studentů bylo aktivní? |
prezenční kurz (3 hod) |
28/11/2023 |
|
Jazykově didaktický seminář (KNJ) |
|
|
|
Klíčové myšlenky a principy formativního hodnocení |
Prezenční kurz, 3 hod |
|
|
Komenský v krabičce: aktivizační metody ve výuce |
|
26/10/2023 |
|
Komenský v krabičce: aktivizační metody ve výuce |
|
27/10/2023 |
|
Komunikace a asertivita ve vztahu k předcházení a řešení konfliktů na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) |
18/10/2023 |
|
Komunikace fakult a univerzit s využitím sociálních médií |
prezenční seminář (1,5 hod) |
04/12/2023 |
|
Komunikace s generací X, Y, Z |
prezenční kurz, 14 hodin |
07/09/2020 |
3166 |
Komunikace s kolegy a podřízenými |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2741 |
Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3168 |
Komunikativní dovednosti pro práci s účastníky dalšího vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Konstruktivismus v praxi VŠ |
kombinovaný kurz (prezenční setkání 3 x 2hod + 24 hod samostatné on-line studium) |
|
|
Konstruktivismus v praxi VŠ (otevřený on-line kurz) |
E-learning, individuální studium, otevřený on-line kurz |
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím (pro učitele) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím II (pro studenty) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím II (pro učitele) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím II – webinář (pro učitele) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím II – webinář (pro studenty) |
|
|
|
Konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím – webinář (pro učitele) |
|
|
|
Konverzační kurz s rodilým mluvčím |
20 hodin výuka přímá |
|
|
Kooperativní učení a vedení studentských týmů |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Kreativní myšlení a práce s informacemi |
Prezenční, 3 hodiny |
|
|
Kreativní výtvarné úkoly v praxi mateřských škol a na 1. stupni škol základních |
|
|
|
Kultura jazykového projevu (některé obtížnější jazykové jevy v psané češtině) |
|
|
|
Kurz forenzní psychologie I – Základy forenzní psychologie |
60 hodin výuka přímá |
|
|
Kurz forenzní psychologie II – Forenzně psychologické postupy |
|
|
|
Kurz keramiky z válečků |
|
|
|
Kurz námořního jachtingu |
50 hodin výuka přímá |
|
|
Kurz práce s moderní ICT infrastrukturou |
Kombinovaná forma, 7x3 hodiny prezenční setkání + online kurz |
|
|
Kurz pro nové zaměstnance ZČU |
on-line kurz pro samostudium |
05/10/2023 |
|
Kurz pro vedoucí školních lyžařských zájezdů |
|
|
ESF42-006-P |
Kurz první pomoci |
prezenční kurz, 4 hodiny |
|
ESF42-009-P |
Kurz první pomoci 2 – modelové situace |
prezenční kurz, 4 hodiny |
|
|
Kurz sportovní masáže |
|
|
|
Kurz stavěné keramiky |
|
|
3194 |
Kurz tvorby automaticky čtených učebních pomůcek (AČUP) v systému ARET |
E-learning, podrobné informace a přihlášky: Ing. Zbyněk Zajíc, Ph.D., Katedra kybernetiky Fakulty aplikovaných věd ZČU +420 37763 2561 zzajic@ntis.zcu.cz |
|
|
Kurz vodní turistiky pro pedagogickou veřejnost a studenty ZČU (české řeky) |
|
|
|
Kurz vodní turistiky pro veřejnost, pedagogickou veřejnost a studenty ZČU (zahraniční řeky) |
|
|
|
Kurz vodní záchrany |
|
|
3170 |
Kvalita v dalším vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Lektorské kompetence pro VŠ pedagogy |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Literatura a film |
|
|
|
Literatura ve výuce AJ |
|
|
|
Lyžařský kurz se zaměřením na carving |
46 hodin výuka přímá |
|
3174 |
Manipulace a ovlivňování jazykem |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2349 |
Marketing a prodejní dovednosti pro vzdělavatele |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Marketing pro zaměstnance |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium) |
|
|
Matematická pregramotnost |
|
|
|
Mediální pedagogika |
|
|
|
Metoda CLIL v praxi I. |
|
|
3175 |
Metodické minimum pro organizátory kurzů dalšího vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Metodika hlasové a pěvecké výchovy |
6 hodin výuka přímá |
|
|
Metodika hlasové a pěvecké výchovy |
6 hodin výuka přímá |
|
2764 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2766 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2765 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2763 |
Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Microsoft 365 a Microsoft Teams pro mírně pokročilé |
prezenční kurz |
|
|
Microsoft 365 a Microsoft Teams pro začátečníky |
prezenční kurz |
|
|
Mluvený projev učitele |
Kombinovaná (prezenční setkání 3 hodiny + 13 hodin on-line samostudium) |
|
|
Moderní gymnastické formy ve školní tělesné výchově |
|
|
|
Moderní gymnastické formy ve školní tělesné výchově (pro studenty) |
|
|
|
Moderní možnosti terénní výuky geografie a zeměpisných exkurzí (pro učitele) |
|
|
|
Moderní poznatky ve fyzice |
|
|
|
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky |
|
|
ESF15-020 |
Motivace studentů na vysoké škole |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
13/01/2021 |
|
Možnosti předcházení neúspěšnosti studentů |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) |
|
|
Možnosti publikace v impaktovaných časopisech včetně časopisů open access |
3 hodiny |
|
|
MS Excel pro pokročilé |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
MS Excel pro začátečníky |
prezenční setkání 3 hodiny |
|
3178 |
MS Excel pro zaměstnance |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
MS Office 365 |
prezenční kurz, 2 hodiny |
|
3179 |
MS Powerpoint pro zaměstnance |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
ESF42-035c |
MS PowerPoint pro zaměstnance ZČU |
Kombinovaná forma, prezenční kurz 2 hodiny +online kurz |
|
|
MS Teams pro mírně pokročilé |
online kurz, 3 hodiny |
|
|
MS Teams pro pokročilé |
on-line kurz, 3 hodiny |
|
|
MS Word |
3 hodiny on-line |
|
3094 |
MS Word pro zaměstnance |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Multimediální technika ve výuce na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodin) |
|
|
Myšlenkové mapy a jejich použití v praxi |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) |
|
|
Nádorová onemocnění (příčiny a prevence) |
2 hodiny |
|
|
Němčina |
kvalitní jazykové kurzy na míru |
|
|
Němčinář v jazykové a didaktické kondici |
|
|
|
Nenádorová onemocnění (příčiny, incidence, prevence) |
3 hodiny |
|
|
Neverbální komunikace |
prezenční, 2 hodiny |
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ |
|
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ – webinář |
4 hodiny výuka přímá |
|
|
Nové internetové “vychytávky” ve světě výuky NJ II – webinář |
|
|
|
Nové internetové „vychytávky“ ve světě výuky NJ II – webinář |
|
|
|
Nové internetové „vychytávky“ ve světě výuky NJ – webinář |
|
|
|
Nové trendy v technice a metodice školního lyžování I. |
|
|
|
Nové trendy v technice a metodice školního lyžování II. |
|
|
|
Novela zákona o veřejných zakázkách |
3 hodiny on-line |
04/02/2021 |
|
Novela zákoníku práce |
5 hodin, prezenčně či on-line |
03/11/2020 |
|
Ochrana duševního vlastnictví / on-line |
2 hodiny |
20/10/2020 |
|
Odhalování neetického jednání |
online a prezenční kurz, 3 hodiny |
01/12/2020 |
|
On-line aplikace do výuky |
2 hodiny on-line |
16/02/2021 |
3083 |
Osobní bibliografická databáze |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů středních škol v artefiletickém pojetí výtvarné výchovy |
16 hodin výuka přímá |
|
3093 |
Osobnostní profil – jak využít svých silných stránek při vedení týmu |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Osvěžení jazykových kompetencí pro učitele němčiny |
24 hodin výuka přímá |
|
|
Otevřené a online vzdělávání na ZČU |
|
|
|
Otevřené zdroje v práci akademika |
on-line kurz, 3 hodiny |
|
|
Otevřený přístup jako předpoklad akademického prostředí |
on-line kurz, 3 hodiny |
|
|
Pedagogická komunikace: jaké klást otázky a proč? |
Prezenční kurz (3 hodiny) |
08/12/2023 |
|
Pitch skills pro RTI a NTC |
|
01/12/2020 |
|
Plánování a monitorování projektů s podporou ProjectLibre |
2 hodiny on-line |
|
|
Počítačem řízené stroje ve vzdělávání na ZŠ |
|
|
|
Podávání a přijímání kritiky v procesu výuky |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Pohybová aktivita jako prevence |
2 hodiny on-line |
|
|
Pohybová gramotnost předškoláků 1 |
|
|
|
Pohybová gramotnost předškoláků 2 |
|
|
1CZV002, 3251 |
Popularizace vědy |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Popularizace vědy na internetu |
Prezenční setkání, 3x 5 hodin |
07/10/2019 |
2762 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2759 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2761 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2760 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – geografie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2758 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – informatika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2757 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ – matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2756 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2753 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2755 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – fyzika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2754 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – geografie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2752 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – informatika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2751 |
Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ – matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Portrét v přirozeném světle |
prezenční kurz, 3 hodiny |
23/03/2022 |
|
Práce s Elementorem ve WordPressu pro začátečníky |
Prezenční (2 hodiny) |
|
|
Práce se skupinovou dynamikou studijních a pracovních skupin |
jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny) |
|
|
Práce tutora v LMS Moodle |
10 hodin on-line samostudia |
|
2736 |
Pracovní motivace |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Praktická biologie a geologie v terénu (pro učitele) |
|
|
|
Praktická tvorba myšlenkových map |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) |
|
|
Praktické aspekty tvorby otevřených vzdělávacích zdrojů |
2 hodiny on-line |
|
|
Pravidla veřejné podpory a jejich promítnutí do interních systémů a procesů veřejné vysoké školy |
Prezenční kurz, celodenní |
|
|
Předcházení studijní neúspěšnosti v distanční a kombinované formě studia |
kombinovaný kurz (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
16/10/2023 |
|
Přehled a poetika malých divadel |
|
|
|
Přehled vyučovacích metod na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodiny) |
|
3181 |
Přehled výukových metod ve vzdělávání dospělých |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Prevence syndromu vyhoření |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium) |
16/11/2023 |
|
Převrácená třída / Flipped Classroom |
1,5 hodiny on-line |
|
|
Převrácená třída v on-line prostředí / SOFLA (Synchronous Online Flipped Learning) |
on-line, 1,5 hod |
|
|
Prezentační dovednosti |
Kombinovaná forma, prezenční setkání 3 hodiny + online kurz |
|
|
Prezentační dovednosti a profesionální komunikace ve virtuálním prostředí |
on-line kurz, 2 hodiny |
|
|
Prezentační dovednosti pro tým Bav se vědou |
|
29/11/2018 |
ESF15-014, 3352 |
Příklady dobré praxe výuky v technických a přírodovědných oborech |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) |
|
|
Příklady dobré praxe výuky v technických a přírodovědných oborech |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) |
|
ESF15-003, 3353 |
Příklady dobré praxe výuky ve společenskovědních a uměleckých oborech |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) |
|
|
Příklady dobré praxe výuky ve společenskovědních a uměleckých oborech |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodiny) |
|
1CZV003, 3252 |
Příprava interaktivních materiálů pro žáky základních a středních škol |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2740 |
Příprava na pracovní pohovor |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
ESF15-012, 3487 |
Příprava případových studií pro výuku různých oborů na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 5 hodin + on-line samostudium 11 hodin) |
|
|
Přípravný kurz hudebních dovedností |
|
|
|
Problematika výuky české gramatiky pro cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
|
|
|
Proč věříme nesmyslům a těžko měníme názor |
Prezenční, jednodenní kurz (3 hodiny) |
|
|
Produktové foto |
prezenční kurz, 3 hodiny |
24/09/2020 |
|
Projektový management |
3 hodiny prezenční setkání |
23/06/2020 |
|
Projektový management (v rámci projektu IGS ZČU) |
8 hodin prezenčně a 16 hodin studium on-line |
|
|
Projektový management 1 |
prezenční kurz 8 hodin, on-line kurz 16 hod |
16/11/2020 |
|
Projektový management 2 |
prezenční kurz 8 hodin, on-line kurz 16 hod |
23/11/2020 |
|
Proměny anglofonní literatury pro děti a mládež |
|
|
|
Průvodce nadaného žáka |
|
|
2735 |
Průvodce pro začínajícího vědce |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Psaní v LaTeX |
3 hodiny prezenční kurz |
14/02/2020 |
2718 |
Psychohygiena pro vedoucí pracovníky a vedoucí týmů |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3183 |
Psychologie dospělých a specifika jejich vzdělávání |
otevření kurzu individuálně dle dohody účastníků / v případě zájmu, nás kontaktujte – kurzy@rek.zcu.cz – 377 631 901 |
|
|
Psychologie umění žít |
|
|
|
Reflexe výuky a formativní hodnocení v praxi |
|
|
2739 |
Rétorika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Řízení organizace, leadership a řízení pedagogického procesu (MŠ) |
|
|
|
Řízení organizace, leadership a řízení pedagogického procesu (ZŠ) |
|
|
|
Rozšiřující studium dějepisu – učitelství pro SŠ |
|
|
|
Rozšiřující studium německého jazyka – Učitelství pro SŠ |
160 hodin výuka přímá, 40 hodin výuka nepřímá |
|
|
Rozvíjení interkulturní kompetence ve školní praxi |
|
|
|
Rozvoj kreativity a digitální gramotnosti pomocí didaktických stavebnic |
|
|
|
Rozvoj paměťových technik (nejen) pro VŠ pedagogy |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) |
|
|
Rozvoj předmatematických představ v mateřské škole |
|
|
|
Ruština |
kvalitní jazykové kurzy na míru |
|
|
S mikroskopem za dobrodružstvím buněk |
|
|
|
S mikroskopem za dobrodružstvím buněk (pro učitele) |
|
|
|
Sám sobě režiserém – aplikace iMovie |
2 hodiny |
04/12/2019 |
3087 |
Sekretářka v IS/STAG |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Školení BOZP pro vedoucí zaměstnance |
2 hodiny |
06/12/2021 |
|
Školení dřevoobrábění a kovoobrábění |
2 hodiny |
03/02/2022 |
|
Školení E-spis pro vedoucí a sekretariáty |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Školení jeřábníků a vazačů |
3 hodiny |
20/11/2023 |
|
Školení k elektronickým cestovním příkazům |
prezenční a on-line kurz |
01/10/2020 |
|
Školení obsluh motorových manipulačních vozíků a VZV |
2 hodiny |
|
|
Školení obsluh pracovních plošin |
1,5 hodiny |
|
|
Školení obsluh tlakových nádob stabilních, technických plynů a výměníkových stanic |
2 hodiny |
|
|
Školení obsluhy přenosných řetězových pil a křovinořezů |
|
|
|
Školení odborné způsobilosti v elektrotechnice dle NV 194/2022 Sb. |
|
15/11/2023 |
|
Školení odborné způsobilosti v elektrotechnice dle vyhlášky 50/1978 |
2 hodiny školení |
09/11/2021 |
|
Školení práce ve výškách |
2 hodiny |
|
3092 |
Školení pro lokální správce IT |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Školení řidičů referentů on-line |
on-line kurz, 2 hodiny |
|
|
Služby knihovny v oblasti otevřených zdrojů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Služby knihovny v oblasti otevřených zdrojů |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Souběhy zaměstnání a vysílání zaměstnanců |
2,5 hodiny |
12/01/2021 |
|
Španělština |
kvalitní jazykové kurzy na míru |
|
|
Specifika a principy práce s dětmi/žáky ze sociokulturně odlišného prostředí |
|
|
|
Společenská relevance výzkumu ve světle otevřeného přístupu |
3 hodiny |
|
|
Spolupráce s aplikační sférou – práva a povinnosti v praxi |
3 hodiny prezenční setkání |
30/10/2019 |
3100 |
Správa projektů |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Správa projektů na ZČU |
2 hodiny prezenční část a 2 hodiny on-line studium |
|
|
Správný průběh výběrového řízení |
2 hodiny |
03/12/2020 |
3086 |
Studijní referentka v IS/STAG |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Studium pro asistenty pedagoga |
|
|
|
Světelná výtvarně-pedagogická zadání – možnosti a způsoby jejich uplatnění v učitelské praxi u dětí předškolního a mladšího školního věku |
|
|
|
Svícení portrétu v ateliéru, |
prezenční kurz, 4 hodiny |
21/02/2020 |
|
Syndrom vyhoření v pedagogické praxi |
online kurz, 3 hodiny |
|
|
Systémy pro elektronickou podporu výuky na ZČU |
on-line samostudium |
30/03/2023 |
|
Time management |
prezenční kurz, 6 hodin |
15/12/2020 |
|
Transfer poznatků – minimum zaměstnance v oblasti duševního vlastnictví |
9.00 -12.00 |
|
|
Transformační smlouvy na Open Access a možnosti publikování na ZČU |
3 hodiny |
|
|
Trenér fotbalu UEFA “B” licence |
|
|
|
Trénink překládání a tlumočení (čeština-němčina) |
|
|
|
Trénink vyjednávání s vyjednavačem pro pokročilé |
8 hod prezenční setkání |
23/10/2019 |
3189 |
Tvorba e-learningových studijních opor pro programy dalšího vzdělávání |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
14/11/2023 |
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v projektu NPO) |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
|
|
Tvorba kurzů v LMS Moodle pro FF KGS |
Kombinovaná (prezenční setkání 2 hodiny + materiály pro doplňující on-line samostudium) |
04/09/2023 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
22/11/2023 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KAR |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
24/11/2023 |
|
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky pro FF KBS |
kombinovaný (2 hod prezenční setkání + on-line samostudium) |
15/12/2023 |
|
Tvorba webu ve WordPressu |
prezenční kurz: 6 x 1,5 hod |
|
|
Tvoříme z keramické hlíny |
|
|
|
Tvoříme z keramiky |
|
|
|
Typologie osobnosti |
6 hodin |
|
|
Učitel IN-konference a workshopy pro on-line výuku |
7 hodin setkání on-line |
10/10/2020 |
|
Úprava fotografií v online editoru |
prezenční setkání (4 hod) |
|
|
Úrazy, nehody – možnosti prevence a ochrana |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
UTVÁŘENÍ SPOLEČENSTVÍ PRAXE – kurz pro provázející učitele |
|
|
3090 |
Úvod do IT ZČU pro zaměstnance |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Úvod do nenásilné komunikace |
prezenční kurz |
|
|
Vědecká komunikace v anglickém jazyce |
prezenční, 12 hodin |
|
|
Vedení studentů k odpovědnosti a samostatnosti prostřednictvím komunikace |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Vedení studentů k odpovědnosti a samostatnosti prostřednictvím komunikace 2 |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
ESF42-050 |
Vektorová grafika (program Inkscape) |
Kombinovaná forma, prezenční setkání 4 hodiny + online kurz |
24/01/2019 |
|
Veřejná podpora v oblasti výzkumu, vývoje a inovací – praktická aplikace pravidel |
2 hodiny |
17/09/2019 |
|
Veřejné zakázky: píšeme zadávací podmínky/on-line |
on-line kurz, 7 hodin |
14/10/2020 |
|
Virtuální realita ve výuce na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Vizualizace a sketchnoting v prezentaci |
3 hodiny |
|
|
Vizualizace dat pomocí MS Power BI |
3 hodiny prezenční setkání |
04/05/2023 |
2734 |
Vizuální styl ZČU |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
3190 |
Volně dostupné nástroje pro zpracování multimédií |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Vybrané kapitoly z anglické gramatiky |
|
|
|
Vydávání odborných publikací na ZČU |
prezenční část 1,5 hod |
|
2717 |
Vydávání odborných publikací na ZČU – otevřený kurz |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2716 |
Vyučovací metody na vysoké škole |
E-learning, individuální studium (26 hodin samostudia), stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Výuka českých studentů v cizím jazyce (metoda CLIL) |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodin) |
|
|
Výuka češtiny pro žáky-cizince |
|
|
|
Výuka na vysoké škole a ochrana osobních údajů |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 4 hodiny + on-line samostudium 12 hodin) |
|
|
Výuka řečových dovedností v češtině pro cizince (Čeština jako cizí jazyk) |
|
|
ESF09-002 |
Výuka studentů s různými typy zdravotního postižení |
Kombinovaná, jednodenní prezenční kurz (5 hod.) + on-line samostudium (25 hod.) |
|
ESF09-002 |
Výuka studentů s různými typy zdravotního postižení |
Kombinovaná, jednodenní prezenční kurz (5 hod.) + on-line samostudium (25 hod.) |
|
ESF09-002 |
Výuka studentů se speciálními vzdělávacími potřebami (dyslexie apod.) |
Kombinovaná, jednodenní prezenční kurz (5 hod.) + on-line samostudium (11 hod.) |
|
ESF09-003, 3552 |
Výuka zahraničních studentů: Úvod do problematiky Blízkého východu |
Kombinovaná, jednodenní prezenční kurz (5 hod.) + on-line samostudium (11 hod.) |
|
ESF09-003, 3552 |
Výuka zahraničních studentů: Úvod do problematiky Blízkého východu |
Kombinovaná, jednodenní prezenční kurz (5 hod.) + on-line samostudium (11 hod.) |
|
2750 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – fyzika, chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2749 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2748 |
Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2768 |
Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – fyzika, chemie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2767 |
Využití dostupných historických zdrojů v popularizaci vědy – informatika, matematika, geografie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Využití interaktivní tabule ve výuce na vysoké škole (prezenční školení pro KNJ) |
prezenční setkání 2 hodiny |
10/10/2019 |
|
Využití internetových aplikací ve výuce na VŠ |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny + on-line samostudium 14 hodin) |
|
2747 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – fyzika, chemie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2746 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – geografie, biologie |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
2745 |
Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy – informatika, matematika |
E-learning, individuální studium, stále otevřený kurz, zahájení kdykoli |
|
|
Využití statistických metod v rámci humanitních oborů |
on-line kurz, 3 hodiny |
|
|
Využití výpočetní techniky ve výuce nejen matematiky |
|
|
|
Vývojové tendence výtvarného umění 20. století v komparaci s hudbou a literaturou |
24 hodin výuka přímá |
|
|
Výživa v edukaci a psychologie výživy |
100 hodin výuka přímá |
|
|
Výživa v edukaci a psychologie výživy |
|
|
|
Webinář Distanční hodnocení na VŠ |
2 hodiny |
|
|
Webinář Virtuální mobilita |
2 hodiny on-line |
27/11/2020 |
|
webinář ZOOM (pouze pro organizátory DOD 2021) |
1 hodina |
15/01/2021 |
|
WEBINÁŘ: Jak na synchronní e-learning? |
on-line kurz, 1,5 hodiny |
10/11/2020 |
|
WEBINÁŘ: Nouzová distanční výuka na vysoké škole – jak se připravit? |
2 hodiny on-line setkání |
10/11/2020 |
|
Wikipedie na ZČU |
Prezenční setkání, 5 hodin. |
10/03/2020 |
|
Work-life balance |
3 hodiny |
|
|
Wunderlist – aplikace, která vám ulehčí práci na společných úkolech |
2 hodiny |
20/05/2019 |
|
Žáci s odlišným mateřským jazykem na ZŠ, jejich podpora a vzdělávání |
|
|
|
Zajímavá algebra – nové podněty a úlohy |
|
|
|
Základní kurz in-line bruslení pro pedagogické pracovníky |
40 hodin výuka přímá |
|
|
Základní kurz vodní turistiky pro pedagogické pracovníky |
|
|
|
Základní školní lyžování |
|
|
|
Základní školní snowboarding |
|
|
|
Základní školní snowboarding – doškolení |
20 hodin výuka přímá |
|
|
Základní školní snowboarding – doškolení |
|
|
|
Základní statistické zpracování dat |
prezenční kurz, 2 hodiny |
16/10/2020 |
|
Základy animace na tabletech v aplikacích pro Android a iOS |
prezenční kurz, 6 hodin |
14/06/2019 |
|
Základy finančního managementu projektů na ZČU |
2 hodiny prezenční část a 2 hodiny on-line studium |
|
|
Základy focení krajiny |
prezenční kurz, 3 hodiny |
|
|
Základy fotografování mobilním telefonem |
Prezenční kurz, 4hod |
21/11/2023 |
|
Základy metodologie výzkumu |
prezenční kurz, 2 hod |
|
|
Základy nenásilné komunikace |
prezenční setkání, 3 hodiny |
04/10/2023 |
|
Základy práce s 3D tiskárnou |
|
|
|
Základy psychohygieny a práce se stresem |
jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny) |
09/10/2023 |
|
Zákoník práce pro vedoucí zaměstnance veřejné vysoké školy |
5 hodin |
|
|
Zdravotní tělesná výchova pro učitele tělesné výchovy (pro studenty) |
|
|
|
Zdravotní tělesná výchova se zaměřením na hybný systém pro učitele tělesné výchovy |
|
|
|
Zdravotník zotavovacích akcí |
|
|
ESF42-050 |
Zpracování fotografií a bitmapové grafiky (program GIMP) |
Kombinovaná forma, prezenční setkání 4 hodiny + online kurz |
12/09/2019 |
ESF15-019 |
Zvládání konfliktů se studenty na vysoké škole |
Kombinovaná, jednodenní kurz (prezenční setkání 3 hodiny + on-line samostudium 13 hodin) |
|
|
Zvládání manipulací včetně auto-manipulací |
jednodenní kurz (prezenční setkání 2 hodiny) |
|
|
„Aktuální přístupy k didaktice sexuální výchovy” pro učitele fakultních ZŠ |
|
|